Πίσω στην κορυφή της σελίδας
31.07.2012 | 00:29

Ειρήνη: "Έχω πάρει 10 κιλά λόγω εξετάσεων. Πώς θα χάσω τα κιλά άμεσα;"

Ειρήνη: Έχω πάρει 10 κιλά λόγω εξετάσεων. Πώς θα χάσω τα κιλά άμεσα;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Χαίρεται! Ονομάζομαι Ειρήνη και είμαι 18 χρόνων. Φέτος έδινα Πανελλήνιες και λόγω των Εξετάσεων έχω πάρει 10 κιλά. Έχω φτάσει σε απόγνωση. Τι να κάνω για να χάσω τα κιλά άμεσα; Είμαι 1,65μ. και 72 κιλά και ο μεταβολισμός μου δεν είναι ιδιαίτερα ενεργός
Ειρήνη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ειρήνη μου! Τα κιλά που έχεις βάλει είναι αρκετά αλλά αυτό που θα σου πρότεινα είναι να μην καταφύγεις σε κάποια αυστηρή δίαιτα αυτό το διάστημα. Προσπάθησε να ελέγξεις τις διατροφικές σου συνήθειες μέχρι τις εξετάσεις σου και μετά κάνε μια πιο εντατική προσπάθεια, βάζοντας και την γυμναστική στο καθημερινό σου πρόγραμμα αφού πλέον θα έχεις το χρόνο.

Μερικές συμβουλές για να σε βοηθήσουν είναι οι παρακάτω:
Πριν φύγεις από το σπίτι το πρωί, κατανάλωσε ένα καλό πρωινό που θα σου δώσει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να μην πεινάς στο σχολείο, πχ γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με ένα τοστ ή γάλα με 2 φρυγανιές σίκαλης  και μέλι και μαλακή μαργαρίνη ή φυσικό χυμό με ένα βραστό αυγό και 1 φέτα ψωμί πολύσπορο

Στο σχολείο φρόντισε να φας ένα φρούτο ή ένα φυσικό χυμό ή αν πεινάς μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή κουλούρι ή μπισκότα πολυδημητριακών ή χωρίς ζάχαρη, ή cream cracker σίκαλης με τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Το μεσημέρι να τρως μία μερίδα φαγητό πάντα με σαλάτα. Κατανάλωσε μέσα στην εβδομάδα 2 φορές ψάρι/κοτόπουλο, 1-2 όσπρια, δύο λαχανικά, 1-2 ζυμαρικά ολικής αλέσεως και 1 κόκκινο κρέας. Περιόρισε το αλάτι και τα πολύ λιπαρά.
Φρόντισε τα γαλακτοκομικά σου να είναι χαμηλά σε λιπαρά.

Το απόγευμα την ώρα που διαβάζεις μπορείς να φας μία χούφτα ξηρούς καρπούς ανάλατους ή ένα γιαούρτι ή 2 φρούτα ή 1 μπολάκι κομπόστα αν ζητάς γλυκό ή και ένα κομμάτι σοκολάτα υγείας.

Το βράδυ προτίμησε κάτι ελαφρύ όπως μια τονοσαλάτα ή μια σαλάτα εποχής με ελιές και ένα παξιμάδι ή γάλα με δημητριακά ή ότι έφαγες και το μεσημέρι αλλά σε μικρότερη ποσότητα.

Να μην ξεχνάς να πίνεις νερό και πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.
 
Εύα Καφετζή
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc


 
/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook