Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.04.2012 | 23:05

Λίλιαν: "Τι μπορεί να φταίει και δεν χάνω όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης;"

Λίλιαν: Τι μπορεί να φταίει και δεν χάνω όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Είμαι 35 χρόνων, 55 κιλά με 1,58μ. ύψος! Γέννησα με καισαρική πριν 1 χρόνο. Πριν την εγκυμοσύνη ήμουν 48 κιλά και θέλω να επιστρέψω σε αυτό το βάρος αλλά δεν τα καταφέρνω. Τι μπορεί να φταίει; Ότι πήρα 18 κιλά στην εγκυμοσύνη; Ότι έπαιρνα utrogestan μέχρι τον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης; Ή μήπως η καισαρική; Να προσθέσω ότι πάντα είχα σταθερό βάρος (48-49 κιλά) και ότι δεν έχω αλλάξει τη διατροφή μου σε σχέση με παλιά. Τι να κάνω; Ευχαριστώ!
Λίλιαν


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Λίλιαν,
Έχεις ήδη χάσει αρκετά κιλά της εγκυμοσύνης, οπότε λογικό είναι ο οργανισμός σου να αντιδρά και η διαδικασία απώλειας βάρους γίνεται πλέον πιο αργά. Εφάρμοσε τα παρακάτω και θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις στα συνηθισμένα σου επίπεδα.
 
-       Ακολούθησε καθημερινά μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού και να επιτυγχάνεις συνεχή λειτουργία του μεταβολισμού.

-       Μην ξεχνάς το πρωινό: Το πρωινό διεγείρει τον μεταβολισμό και εφοδιάζει τον σώμα με ενέργεια, ώστε να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητες (καλό είναι να εντάξεις στο πρωινό σου δημητριακά ολικής αλέσεως).

-       Κατανάλωσε άφθονα φρούτα και τα λαχανικά (5 μερίδες/ημέρα), που αποτελούν τροφές φτωχές σε θερμίδες αλλά πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες, χορταίνουν γρήγορα και μειώνουν την απορρόφηση λίπους.

-       Κατανάλωσε τρόφιμα ολικής αλέσεως, τα οποία τροφοδοτούν σταδιακά τον οργανισμό με ενέργεια και διατηρούν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα.

-       Κατανάλωσε καθημερινά 2 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι): Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μειώνουν την αποθήκευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του.

-       Μην τρώς αργά το βράδυ.

-       Αύξησε την κατανάλωση υγρών (10-12 ποτήρια την ημέρα), όπως νερό, χυμοί, γάλα χαμηλό σε λιπαρά, πράσινο τσάι, ώστε να μειώσεις τις κατακρατήσεις που δημιουργεί η αυξημένη κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε λιπαρά και αλάτι.

-       Κατανάλωσε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, ενεργοποιεί το μεταβολισμό και μειώνει την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά.

-       Αύξησε τη φυσική δραστηριότητα (καθημερινά 30 λεπτά γρήγορο περπάτημα).

-       Να αποφεύγεις τρόφιμα: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

Αθηνά Ρούντου
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, BSc



Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook