Πίσω στην κορυφή της σελίδας
09.10.2014 | 22:42
Ιωάννα Βασιλακοπούλου

Κρυσταλλία:"Κάνω πολύ σκληρή δίαιτα και όμως δεν μπορώ να χάσω βάρος με τίποτα"

Κρυσταλλία:Κάνω πολύ σκληρή δίαιτα και όμως δεν μπορώ να χάσω βάρος με τίποτα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας, είμαι 31 ετών και ζυγίζω 80 κιλά. Κάνω πολύ σκληρή δίαιτα με τουλάχιστον ένα γεύμα την ημέρα, πίνω πολλά υγρά και κάνω και αερόβια γυμναστική και όμως δεν μπορώ να χάσω βάρος με τίποτα. Τι μπορεί να συμβαίνει;
Κρυσταλλία


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Κρισταλλία, το γεγονός ότι τρέφεσαι μια φορά την ημέρα δεν σημαίνει ότι θα έρθει το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Βασική προϋπόθεση για να εντείνεις το μεταβολισμό σου είναι ένα καλό πρωινό. Οι περισσότεροι λίγο πολύ γνωρίζουμε. Δυστυχώς όμως δεν κάνουμε αυτό που πρέπει, ίσως γιατί δεν έχουμε συνειδητοποιήσει την αξία του για την πρόληψη του ίδιου μας του εαυτού. Το πρωινό μας είναι η “καλή βενζίνη” για τον δικό μας οργανισμό. Είναι η απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός να καταναλώσει για να καλύψει ένα μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων θρεπτικών αναγκών, δηλαδή την απαιτούμενη πρόσληψη σε πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, λιπαρά οξέα αλλά και λιποδιαλυτές βιταμίνες.

- Το πρωινό γεύμα, μάς βοηθά να ξεπεράσουμε πολλά «διατροφικά εμπόδια», που θα παρουσιαστούν στη διάρκεια της μέρας μας. Τείνει να βγει από τη ζωή μας δυστυχώς, λόγω του σύγχρονων γρήγορων ρυθμών, ενώ θα πρέπει να αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, για τους μικρούς μαθητές αλλά και για τους μεγάλους .

- Το ¼ από την συνολική ενέργεια που πρέπει να λαμβάνει είτε ένα παιδί, είτε ένας ενήλικας, πρέπει να προέρχεται από το πρωινό και το ενδιάμεσο γεύμα. Δηλαδλή αν υποθέσουμε ότι κάποιος χρειάζεται 1000Kcal, Οι 250 Kcal, πρέπει να προέρχονται από το πρωινό.

- Μήπως λοιπόν θα πρέπει καθημερινά να το εντάξεις χωρίς να δυσανασχετείς; Από σήμερα κιόλας προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις τροφές υγιεινές και θρεπτικές στο πρωινό, για να νιώσεις γρήγορα τη διαφορά, την καλύτερη διάθεση και ευεξία που θα μας προσφέρει.

Επίσης είναι σημαντικό να ακολουθήσεις τις παρακάτω διατροφικές οδηγίες:

1. Περιορισμός αλατιού

2. Εβδομαδιαία 2 φορές ψάρι

3. Καθημερινά 30γρ ανάλατων ξηρών καρπών.

4. Αντικατάσταση των σταρένιων τροφίμων με τα αντίστοιχα ολικής αλέσεως

5. Αυστηρή συχνότητα γευμάτων (να τρως ανά 3ωρο)

6. Καθημερινή πρόσληψη 2-3 λίτρων υγρών

7. Καθημερινά 1-2 γιαούρτια και άφθονη κανέλα, η οποία μειώνει την επιθυμία για γλυκό και ρυθμίζει την όρεξη.
 
Ιωάννα Βασιλακοπούλου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc

 
 
ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Κατακράτηση υγρών: Τι να κάνεις για να την καταπολεμήσεις και να χάσεις κιλά [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]


 
 
 
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook