Πίσω στην κορυφή της σελίδας
12.04.2013 | 00:51

Αγάπη: "Θελω να χασω 4 με 5 κιλά. Σε πόσο καιρό μπορώ να τα χάσω;"

Αγάπη: Θελω να χασω 4 με 5 κιλά. Σε πόσο καιρό μπορώ να τα χάσω;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Eρώτηση
Γεια σας. Ονομάζομαι Αγάπη, είμαι 26 χρόνων και είμαι 58,5 κιλά. Γυμνάζομαι συστηματικά 3,5 χρόνια. Θελω να χασω 4 με 5 κιλά. Τι μπορώ να κάνω και σε πόσο καιρό μπορώ να τα χάσω;
Αγάπη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Αγάπη
Οι παρακάτω οδηγίες θα σε βοηθήσουν στην προσπάθειά απώλειας βάρους. Τήρησε τα παρακάτω σε συνδυασμό με αερόβια άσκηση και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα.
 
-     Ακολούθησε καθημερινά μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα φαγητού και να επιτυγχάνεις συνεχή λειτουργία του μεταβολισμού.
-     Μην ξεχνάς το πρωινό (π.χ.γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως): Το πρωινό διεγείρει τον μεταβολισμό και εφοδιάζει το σώμα με ενέργεια, ώστε να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητες.
-     Κατανάλωσε άφθονα φρούτα και λαχανικά (5 μερίδες/ημέρα), που αποτελούν τροφές φτωχές σε θερμίδες αλλά πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες, χορταίνουν γρήγορα και μειώνουν την απορρόφηση λίπους.
-     Κατανάλωσε τρόφιμα όπως δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, ψωμί πολύσπορο, καστανό ρύζι, πλιγούρι, όσπρια, τα οποία τροφοδοτούν σταδιακά τον οργανισμό με ενέργεια και διατηρούν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα.
-     Κατανάλωσε καθημερινά 2 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι): Οι υψηλές σε ασβέστιο δίαιτες, μειώνουν την αποθήκευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του.
-     Μην τρως αργά το βράδυ.
-     Αύξησε την κατανάλωση υγρών (10-12 ποτήρια την ημέρα), όπως νερό, χυμοί, γάλα χαμηλό σε λιπαρά, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνη, ώστε να μειώσεις τις κατακρατήσεις που δημιουργεί η αυξημένη κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε λιπαρά και αλάτι.
-     Κατανάλωσε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες. Ενεργοποιεί το μεταβολισμό και μειώνει την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά.
-     Αύξησε τη φυσική δραστηριότητα.
-     Να αποφεύγεις τρόφιμα όπως: κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτά έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σου να χάσεις κιλά.

Αθηνά Ρούντου
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, BSc




/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook