Πίσω στην κορυφή της σελίδας
24.06.2013 | 22:22
Έλενα Περλεπέ

Δέσποινα: "Είμαι αλλεργική στους ξηρούς καρπούς! Με τι μπορώ να τους αντικαταστήσω;"

Δέσποινα: Είμαι αλλεργική στους ξηρούς καρπούς! Με τι μπορώ να τους αντικαταστήσω;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Συχνά διαβάζουμε για τα οφέλη των ξηρών καρπών στην διατροφή μας. Θα ήθελα να μάθω, άτομα σαν εμένα που είναι αλλεργικά στους ξηρούς καρπούς, με τι θα μπορούσαν να τους αντικαταστήσουν;
Δέσποινα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Δέσποινα,
Είναι γνωστά τα οφέλη των ξηρών καρπών στην υγεία μας. Όταν πρόκειται όμως για αλλεργία αποφεύγεται ή/& απαγορεύεται η κατανάλωσή τους.
Λόγω των εξαιρετικών θρεπτικών συστατικών που περιέχουν μπορείς να τους αντικαταστήσεις με τα εξής τρόφιμα:

· Ψάρι & θαλασσινά: πλούσια πληγή ω-3, ω-6, & ω-9. μονοακόρεστα & πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, ελαικό οξύ, Βιταμίνη Ε, φωσφόρου.
· Ελαιόλαδο: πλούσια πηγή ελαϊκού οξέος, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα & ω-3.
· Όσπρια: πλούσια πηγή φυτοοιστρογόνων & διαιτητικών ινών.
· Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: πλούσια πηγή μαγνησίου, χαλκού, καλίου σεληνίου & μαγγανίου.
· Κόκκινο κρέας: πλούσια πηγή σιδήρου (με επικρατέστερο το συκώτι) & σύμπλεγμα Βιταμινών Β (Β1,Β2, Β6, Β12, νιασίνη ή Β3, φυλλικού οξέος και παντοθενικό οξύ).
· Θυμάρι: πλούσια πηγή ασβεστίου.
· Αμπελόφυλλα: πλούσια πηγή σιδήρου & ασβεστίου.
·  Φρούτα: πλούσια πηγή διαιτητικών ινών, μαγνησίου, μαγγανίου, σεληνίου, χαλκού, φωσφόρου.


Έλενα Περλεπέ
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
 



/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Οδηγός επιβίωσης για κορίτσια με λιπαρά μαλλιά! Bonus: γιατί αυτή την εποχή τα μαλλιά... λαδώνουν περισσότερο;
Έξυπνα tip για να φορέσεις το φλοράλ χωρίς να αποτύχεις στιλιστικά
Στο εστιατόριο: Οι παγίδες που πρέπει να αποφύγεις για να μην πάρεις κιλά
Ο επίγειος χαβανέζικος “παράδεισος” που όλοι ονειρευόμαστε είναι φτιαγμένος από... καρύδα και ηλιοβασίλεμα!
Top 10