Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.07.2013 | 23:23

Βάσω: "Έχω γεννήσει εδώ και τρία χρόνια. Τι να κάνω για να επανέλθω στο κανονικό μου βάρος;"

Βάσω: Έχω γεννήσει εδώ και τρία χρόνια. Τι να κάνω για να επανέλθω στο κανονικό μου βάρος;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Έχω γεννήσει εδώ και τρία χρόνια και κάποια κιλά μου έχουν μείνει. Πριν τη γέννα ήμουν 50 κιλά και τώρα είμαι 56 κιλά. Τι να κάνω για να επανέλθω στο κανονικό μου βάρος; Γιατί το ύψος μου είναι 1,55μ. και τα κιλά φαίνονται...
Βάσω

ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Βάσω,
Το ιδανικό σου βάρος είναι 51,4 kg. Για να μπορέσεις να επανέλθεις στο φυσιολογικό σου βάρος ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες:
· Ξεκίνα πάντα τη μέρα σου με ένα σωστό πρωινό, σε εφοδιάζει με το 25% των Ημερήσιων Ενεργειακών σου Απαιτήσεων. Κάποιες ιδανικές προτάσεις πρωινού είναι: 1 Αυγό βραστό & 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με φρέσκο χυμό, 2 φρυγανιές σίκαλης ή πολύσπορες με μαλακή μαργαρίνη & μέλι ή μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, γάλα 1.5% με 4 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης.
· Εφάρμοσε μικρά και συχνά γεύματα κάθε 2 ½ -3 ώρες. Σε βοηθάει να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα φαγητού στα κυρίως γεύματα καθώς κρατάς σε εγρήγορση τον Βασικό σου Μεταβολισμό.
· Κατανάλωσε άφθονα φρούτα και τα λαχανικά (5 μερίδες/ημέρα), που αποτελούν τροφές φτωχές σε θερμίδες αλλά πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες, χορταίνουν γρήγορα και μειώνουν την απορρόφηση λίπους
· Κατανάλωσε τουλάχιστον 3 μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών προϊόντων (240 ml γιαούρτι, 1 ποτήρι γάλα και 30 g τυρί). Έρευνες έχουν δείξει πως η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου στον οργανισμό συντελεί στην μειωμένη εναπόθεση λίπους.
· Μάσα αργά και καλά την τροφή σου. Θα σε βοηθήσει να χορτάσεις πιο γρήγορα και να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα φαγητού στα επόμενα γεύματα.
·Κατανάλωσε τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά/ζυμαρικά, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί πολύσπορο, πλιγούρι), τα οποία τροφοδοτούν σταδιακά τον οργανισμό με ενέργεια και διατηρούν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα. 
· Προσοχή στο μέγεθος των μερίδων.
· Να ενυδατώνεις καθημερινά επαρκώς τον οργανισμό σου με 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, χυμοί, τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, καφές ελληνικός ή στιγμιαίος, γάλα).
· Να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα ώστε να τονώσεις το Βασικό σου Μεταβολισμό ώστε να ξεκινήσει τη διαδικασία της λιπόλυσης.

Έλενα Περλεπέ
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος


/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook