Πίσω στην κορυφή της σελίδας
08.08.2013 | 23:50
Αθηνά Ρούντου

Άρτεμις: "Θέλω να χάσω πόντους-κιλά στους γλουτούς"

Άρτεμις: Θέλω να χάσω πόντους-κιλά στους γλουτούς
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Καλησπέρα κε. Γρηγοράκη! Είμαι 1.68μ. και 57 κιλά. Θέλω να χάσω πόντους-κιλά στους γλουτούς. Από γυμναστική κάνω ποδήλατο και βάρη και από διατροφή τρώω "υπέρ"-υγιεινά! Πώς θα εστιάσω στο συγκεκριμένο πρόβλημα;
Ευχαριστώ πολύ!
Άρτεμις


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
το πρόβλημα της συσσώρευσης λίπους στους γοφούς, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη δίαιτα. Εφαρμόζοντας βέβαια μια ισορροπημένη διατροφή, πρέπει να δώσεις έμφαση στην αποτοξίνωση του οργανισμού από τοξικές ουσίες που συσσωρεύουν το λίπος και προκαλούν κυτταρίτιδα.

Εδώ λοιπόν εστιάζουμε στην ενυδάτωση και τα αντιοξειδωτικά:
-      Να πίνεις 1,5lt νερό ημερησίως. Βοηθάει στη διάσπαση του λίπους και κατ’ επέκταση στην αποβολή τοξικών ουσιών. Ταυτόχρονα μας κρατάει ενυδατωμένους αλλά και χορτάτους.

-      Οι αυξημένες φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου με τακτικές κενώσεις, που έχουν ως αποτέλεσμα την αποβολή των τοξικών ουσιών.  Τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες είναι τα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, βρώμη και τα προϊόντα ολικής άλεσης.

-      Να πίνεις καθημερινά 2 φλιτζάνια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα στα αντιοξειδωτικά κατεχίνες, που συμβάλλει στη μείωση των ελεύθερων ριζών. Οι κατεχίνες, που βρίσκονται πλούσιες στο τσάι, αυξάνουν το βασικό μεταβολισμό.

-      Λαχανικά όπως μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι βοηθούν στην αποτοξίνωση του συκωτιού, άρα και στην αποβολή περιττών υγρών.

-      Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα με 30 λεπτά αερόβια άσκηση καθημερινά και σε συνδυασμό με ειδικές ασκήσεις για γοφούς.

Αθηνά Ρούντου
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος



/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook