Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.08.2013 | 00:44
Διονύσης – Άδωνις Πάνος

Ανδρομάχη: "Τι μπορώ να κάνω για να χάσω την κοιλιά μου χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα με το έντερο;"

Ανδρομάχη: Τι μπορώ να κάνω για να χάσω την κοιλιά μου χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα με το έντερο;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Με λένε Ανδρομάχη και είμαι 33 ετών! Πριν δύο χρόνια γέννησα το δεύτερο παιδί μου, αλλά παρότι έχασα 10 κιλά (είμαι 1,60μ. και τώρα ζυγίζω 51 κιλά) η κοιλιά μου δεν έχει γίνει επίπεδη. Οι περισσότερες τροφές που είναι για την αντιμετώπισή της με ενοχλούν στο έντερο, λόγω σπαστική κολίτιδας. Π.χ. τα γαλακτοκομικά! Τι μπορώ να κάνω για να χάσω την κοιλιά μου χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα με το έντερο;
Ανδρομάχη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ανδρομάχη μου σύμφωνα με το Δείκτη Μάζας Σώματος  (19,92Kg/m2), το σωματικό σου βάρος είναι απόλυτα φυσιολογικό και μάλιστα δεν ενδείκνυται να χάσεις και άλλα κιλά. Όσον αφορά στην τοπική αποθήκευση λίπους στην κοιλιά αυτό θα το επιλύσεις με συστηματική φυσική δραστηριότητα, καθώς επίσης και με το να μην έχεις τυμπανισμό λόγω κολίτιδας. Για το λόγο αυτό είναι καλό να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές:

·  Να μην τρως 2 σαλάτες καθημερινά

·  Να μην τρως σαλάτα τις μέρες που έχεις όσπριο ή λαδερό.

·  Να βγάζεις τη φλούδα και τα σπόρια από τη ντομάτα.

·  Να μην τρως συνεχόμενες μέρες πράσινα λαχανικά

·  Οποιοδήποτε χορταρικό - λαχανικό πρέπει να τρώγεται μαζί με: κρέας, κοτόπουλο, μπιφτέκια, αυγό, τυρί κίτρινο, ψωμί, φρυγανιές: ποτέ σκέτη σαλάτα ή μαζί με όσπρια ή λαδερά.

·  Να μην τρως συνεχόμενες μέρες λαχανικά που σας πρήζουν: μαρούλι, χόρτα, κρεμμύδι, λάχανο.

·  Να μην τρως συνεχόμενες μέρες όσπρια και λαδερά.

·  Να μασάς πολύ καλά και να τρως σιγά.

·  Πρώτα τρως το κυρίως γεύμα και μετά τα λαχανικά

·  Από λαχανικά να τρως ότι ανέχεσαι, αλλά όχι σε μεγάλη ποσότητα και σε κάθε σαλάτα θα βάζεις 2κ.σ. λάδι.

·  Να μην τρως άγουρα φρούτα και να αφαιρείς πάντα τη φλούδα.

·  Πρώτα θα τρως το φαγητό σου και μετά θα πίνεις υγρά.

·  Ποτέ υγρά με άδειο στομάχι και όχι απότομη λήψη.

·  Τα γαλακτοκομικά και τους χυμούς να τα συνοδεύεις πάντα με κάποιο αμυλούχο (ψωμί ή φρυγανιές ή κράκερ).

·  Να μην καταναλώνεις αναψυκτικά και ροφήματα με ανθρακικό.

·  Τα όσπρια και τα λαδερά είναι προτιμότερο να τα βράζεις πολύ καλά μέχρι να λιώσουν – να τα λιώνεις να μη φαίνεται η φλούδα τους και πάντα να τα συνοδεύεις με τυρί και ψωμί/Να μην τα τρως συνεχόμενες μέρες.

·  Να αποφεύγεις ξηρούς καρπούς.

·  Να προτιμάς το γάλα χωρίς λακτόζη.

·  Να προσέχεις τα ξινά, και το λεμόνι.

Διονύσης-Άδωνις Πάνος,
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc
 




/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook