Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.04.2014 | 22:25

Άντα: "Πάντα ήμουν παχιά αλλά μετά τη γέννηση του γιου μου πριν τέσσερα χρόνια πήρα πολλά κιλά"

Άντα: Πάντα ήμουν παχιά αλλά μετά τη γέννηση του γιου μου πριν τέσσερα χρόνια πήρα πολλά κιλά
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Είμαι 36 ετών με ύψος 1,68μ. Κκαι 128 κιλά. Πάντα ήμουν παχιά αλλά μετά τη γέννηση του γιου μου πριν τέσσερα χρόνια πήρα πολλά κιλά, όλα μετα τη γέννα και πλέον δεν αντέχω άλλο. Ακολουθώ το πρόγραμμα 5:2 Diet και έχω χάσει 12 κιλά, αλλά εδώ και τρεις εβδομάδες έχω κολλήσει. Τι να κάνω;
Άντα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Εφαρμόζοντας τους βασικούς κανόνες μιας ισορροπημένης διατροφής και κάνοντας μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στο καθημερινό σου διαιτολόγιο μπορείς να έχεις πολύ θετικά αποτελέσματα όσον αφορά στην απώλεια βάρους.

Οι γενικές οδηγίες που μπορείς να ακολουθήσεις είναι οι εξής:
· Καθημερινή κατανάλωση ενός σωστού και θρεπτικού πρωινού. Καλύπτει το 25% την Ημερήσιων Θερμιδικών Απαιτήσεων. Ιδανικές επιλογές αποτελούν γάλα ημίπαχο με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 αυγό βραστό μαζί με 1 φέτα ψωμί πολύσπορο και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό, 2-3 φρυγανιές/κράκερ/κριτσίνια/παξιμάδια σίκαλης με λίγο τυρί και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό ή 1 γιαούρτι ημίπαχο αποξηραμένα φρούτα και κανέλα.

· Μικρά και συχνά γεύματα. Κρατούν τον μεταβολισμό σε εγρήγορση και συντελούν στις καύσεις του οργανισμού και κυρίως από λίπος.

· Αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών (5-7 μερίδες/ημέρα). Περιέχουν φυτικές ίνες που μειώνουν την αποθήκευση λίπους και βοηθούν στην επιπλέον ενυδάτωση του οργανισμού.

· Κατανάλωση από ημίπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, τουλάχιστον 3 μερίδες ημερησίως. Οι διατροφές πλούσιες σε ασβέστιο συντελούν στη μείωση εναπόθεσης λίπους στον οργανισμό.

· Κατανάλωση τροφίμων και δημητριακών ολικής άλεσης (ψωμί πολύσπορο, μακαρόνια ολικής άλεσης, αναποφλοίωτο ρύζι, πλιγούρι, τραχανάς). Αφομοιώνονται καλύτερα από τον οργανισμό, περιέχουν φυτικές ίνες που προκαλούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το αίσθημα του κορεσμού και διατηρούν σε μια ισορροπία τα επίπεδα γλυκόζης/ινσουλίνης άρα μειώνονται και τα επεισόδια της υπογλυκαιμίας.

· Κατανάλωση 8-10 ποτήρια υγρών την ημέρα (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, γάλα, πράσινο τσάι, κρόκο Κοζάνης).

· Ποικιλία από όλες τις ομάδες τροφίμων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

· Αποφυγή τηγανιτών και λιπαρών τροφών.

· Περιορισμός του αλκοόλ σε 2-3 ποτήρια κρασί όλη την εβδομάδα.

·  Αύξηση της φυσικής δραστηριότητας, αν επιτρέπεται, σε 2-3 φορές την εβδομάδα γρήγορο περπάτημα 30’ και ποδήλατο 2 φορές την εβδομάδα 20’ λεπτά.

·  Σε περίπτωση θηλασμού καλό είναι να αποφύγει τρόφιμα που θα προκαλέσουν αέρια στα νεογέννητα όπως κρεμμύδια, μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, τηγανιτά, κορεσμένα λίπη, όσπρια, καρυκεύματα, σκόρδο και βαριές σάλτσες.

Μην ξεχνάς όμως, πως ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικές ανάγκες, γι’ αυτό θα ήταν καλό να ζητήσεις την εξειδικευμένη βοήθεια κάποιου διαιτολόγου.
Γιούλη Φραγκιαδουλάκη
Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος



Έχεις απορίες σχετικά με τη διατροφή; Προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν τα καταφέρνεις; Θέλεις να μάθεις πως θα αποκτήσεις το τέλειο σώμα για εσένα; Στείλε την ερώτησή σου και η ομάδα του Δημήτρη Γρηγοράκη θα σου δώσει την απάντηση
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook