Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.08.2012 | 13:12

Ελεάννα: "Έχω πρόβλημα τοπικού πάχους στην περιφέρεια και στην κοιλιά μου. Τι μου προτείνετε;"

Ελεάννα: Έχω πρόβλημα τοπικού πάχους στην περιφέρεια και στην κοιλιά μου. Τι μου προτείνετε;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας!! Εγώ είμαι η Ελεάννα, είμαι 22 χρόνων, ύψος 1,74μ. και 70 κιλά... Έχω πρόβλημα τοπικού πάχους στην περιφέρεια και στην κοιλιά μου. Κάνω λίγη γυμναστική όποτε προλαβαίνω, αλλά λόγω δουλειάς δεν μπορώ να τρέφομαι σωστά. Υπάρχει περίπτωση να μην φάω τίποτα όλη μέρα παρά μόνο στις 6 το απόγευμα; Θέλω να χάσω τουλάχιστον 10 κιλά! Τι μου προτείνετε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Ελεάννα


AΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Ελεάννα,
Να γνωρίζεις ότι όλη η προσπάθεια απώλειας βάρους πάει πίσω όταν τρώμε 1 φορά την ημέρα. Να σκεφτείς ο οργανισμός είναι σαν μια μηχανή, που αν δε του δίνουμε καύσιμα δε λειτουργεί. Έτσι λοιπόν, αν δεν εφαρμόζεις τα μικρά και συχνά γεύματα δε γίνονται οι σωστές καύσες που μας βοηθούν να χάνουμε λίπος. Θα καταναλώνεις οπωσδήποτε το πρωινό σου. Στη δουλειά θα σου πρότεινα να παίρνεις μαζί σου 1 φρούτο ή λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς (30γρ), 2 κριτσίνια ή 2 ριζογκοφρέτες ή 1 μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως. Αυτά τα σνακ θα σε κρατούν τα επίπεδα γλυκόζης σταθερά και δε θα αισθάνεσαι πείνα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για τις μεσημεριανές ώρες της δουλειάς, να ετοιμάζεις ένα τοστ από το σπίτι και το κύριο γεύμα σου να είναι στις 6 που επιστρέφεις. Το βράδυ κάτι ελαφρύ και αμέσως θα δεις να λειτουργεί ο οργανισμός σου πιο σωστά.

Τέλος να πίνεις πολύ νερό ημερησίως και να κάνεις 30 λεπτά περπάτημα καθημερινά.

 
/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook