Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.09.2012 | 00:41

Σόφη: "Κάνω εδώ και 2 μήνες εντατική γυμναστική. Με ποια διατροφή θα έχω πιο γρήγορα αποτελέσματα;"

Σόφη: Κάνω εδώ και 2 μήνες εντατική γυμναστική. Με ποια διατροφή θα έχω πιο γρήγορα αποτελέσματα;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας! Είμαι 1,68μ. και 66 κιλά. Εδώ και 2 μήνες ακολουθώ εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής και προσπαθώ να έχω ισορροπημένη διατροφή, εκτός από κάποιες βραδινές ατασθαλίες λόγω καλοκαιριού. Κρασί λευκό ή καποιο ποτό όχι πάνω απο 2 ποτήρια και όχι σε καθημερινή βάση. Έχω χάσει πόντους, αλλά θέλω να μάθω τι διατροφή μπορώ να ακολουθήσω για πιο άμεσα αποτελέσματα. Να σημειώσω οτι γυμνάζομαι 5-6 φορές την εβδομάδα και το πρόβλημά μου είναι κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Ευχαριστώ πολύ!
Σόφη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Σόφη,
Έχεις είδη οργανωθεί με άσκηση και διατροφή. Παρακάτω οι συμβουλές θα σε βοηθήσουν για επιπλέον απώλεια βάρους και κυρίως για την περιοχή της κοιλιάς
 
Μη μένεις ποτέ νηστική για περισσότερο από 3-4 ώρες. Αν πέσουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, παρατηρείται υπερέκκριση ινσουλίνης με αποτέλεσμα ό,τι καταναλώνεις να αποθηκεύεις σε λίπος, καθώς και αύξηση βουλιμίας.
Να αποφεύγεις τους απλούς υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, ζάχαρη) που προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης. Αντικατέστησε τα με καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής καθώς και ζυμαρικά ολικής άλεσης. Έτσι αυξάνεται ομαλά το σάκχαρο στο αίμα μας και ο κορεσμός κρατάει για περισσότερη ώρα.

Πρόσθεσε στην καθημερινότητά σου τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες που μας προκαλούν τον κορεσμό, όπως είναι το αυγό, ψάρι, κόκκινο κρέας και κοτόπουλο.

Μη ξεχνάς ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν στη πρόκληση του κορεσμού και αποβάλλουν το λίπος από τα κόπρανα. Επιπλέον ενυδατώνουν τον οργανισμό και αυτό βοηθάει στον καλύτερο μεταβολισμό.

Όσον αφορά στη φυσική δραστηριότητα, οι κοιλιακοί δε θα βοηθήσουν ιδιαίτερα, αλλά μια αερόβια άσκηση 30 λεπτών θα συμβάλλει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού και στις καύσεις του λίπους.
 
Τροφές που θα σε βοηθήσουν:
·  Άπαχα γαλακτοκομικά
·  Δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως/καστανό ρύζι
·  Δαμάσκηνα
·  Μήλα
·  Καρότο
·  Μαρούλι
· Σπανάκι
· Όσπρια
· Ελαιόλαδο
· Πουλερικά
· Ψάρι

Αθηνά Ρούντου
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc



 
/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook