Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.08.2012 | 02:21

Στεφανία: "Μπορείτε να μου δώσετε μια συμβουλή να χαρώ κι εγώ κι η ζυγαριά μου;"

Στεφανία: Μπορείτε να μου δώσετε μια συμβουλή να χαρώ κι εγώ κι η ζυγαριά μου;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας! Έχω χάσει προς το παρόν 46 κιλά και έχει κολλήσει η ζυγαριά μου εδώ και ένα  μήνα! Αυτή τη στιγμή είμαι 98 κιλά. Η δίαιτα που ακολουθώ, πιο πολύ διατροφή, είναι κάτι που δεν με κούρασε γιατί άλλαξα τις διατροφικές μου συνήθειες. Αυτά τα κιλά τα έχασα σε 6 μήνες. Αυτό έγινε γιατί δουλεύω πολλές ώρες και επίσης πάω κάθε μέρα γυμναστήριο. Αλλά στη φάση αυτή ό, τι και να κάνω δεν αλλάζει ο αριθμός της ζυγαριάς μου. Αν μπορείτε σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε μια συμβουλή για να χαρώ κι εγώ κι η ζυγαριά μου; :-) Ευχαριστώ!
Στεφανία


ΑΠΑΝΤΗΣΗ  
Καταρχήν να σας συγχαρώ για το εκπληκτικό σας αποτέλεσμα! Η αλήθεια είναι ότι μετά την απώλεια των 46 κιλών ο οργανισμός σας προσπαθεί να σταθεροποιήσει και να συνηθίσει το παρόν σωματικό βάρος. Συνεχίστε την άσκηση και την εφαρμογή ενός ισορροπημένου διαιτολογίου το οποίο θα στηρίζεται στις ακόλουθες οδηγίες:

·  Αυξήστε την κατανάλωση ψαριού σε 2 φορές την εβδομάδα και καταναλώνετε καθημερινά ανάλατους ξηρούς καρπούς (20 αμύγδαλα ή 5-8 καρύδια).

·  Αποφύγετε τα τρόφιμα πλούσια σε ζωικά λιπαρά και ζάχαρη καθώβς επίσης μειώστε την προσθήκη αλατιού.

·  Καταναλώνετε συστηματικά τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά, καστανό ρύζι, ζυμαρικά), τα οποία τροφοδοτούν τον οργανισμό με αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που τονώνουν το μεταβολισμό και την καύση λίπους.

·  Αυξήστε σημαντικά την πρόσληψη υγρών (2 λίτρα καθημερινά/νερό, χυμού, ημίπαχο γάλα) και 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.

·  Δώστε έμφαση στη συχνότητα γευμάτων.

·  Αποφύγετε να τρώτε αργά το βράδυ.

Γεωργία καπώλη
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc


 
/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook