Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.03.2013 | 02:02

Fitness tips: Μικρές συμβουλές για τις ασκήσεις και πράγματα που πρέπει να προσέξεις

Fitness tips: Μικρές συμβουλές για τις ασκήσεις και πράγματα που πρέπει να προσέξεις
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η συνεργασία διατροφής και γυμναστικής είναι από μόνη της εγγύηση επιτυχίας ενός προγράμματος που σκοπό έχει να σε βοηθήσει να χάσεις πόντους. Υπάρχουν όμως μικρά μυστικά που θα κάνουν τα πράγματα λίγο... καλύτερα. Ή για να ακριβολογούμε, λίγο πιο αποτελεσματικά.

Fitness Tips για να έχεις ακόμη μεγαλύτερα αποτελέσματα στη γυμναστική, αλλά και να μην... ταλαιπωρείσαι χωρίς λόγο! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΔΟΜΑΔΑ-ΒΔΟΜΑΔΑ]

1. Jogging με... σχέδιο! Το ξέρεις καλά πως το τρέξιμο, το jogging ή το έντονο περπάτημα είναι από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσεις τους παλμούς σου και να κάψεις θερμίδες. Κι αν σου έλεγα πως υπάρχει τρόπος να πολλαπλασιάσεις όλο αυτό το... αποτέλεσμα;  Η συγχρονισμένη κίνηση του αριστερού ποδιού και χεριού – αντί για την συνήθη κίνηση αριστερό χέρι, δεξί πόδι – καίει 26% περισσότερες θερμίδες, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Michigan. 5 χλμ περπάτημα με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσει τις θερμίδες που θα κάψεις σε 266 από 211.

2. Συγκράτησε την πείνα σου! Καλό είναι να κάνεις λίγη υπομονή πριν φας κάτι μετά την γυμναστική. Τουλάχιστον μισή ώρα. Αν ενδιαφέρεσαι πραγματικά να δεις αποτελέσματα και να χάσεις κιλά, τότε προτίμησε ένα ισορροπημένο γεύμα σε πρωτεΐνη και λιπαρά και πλούσιο σε λαχανικά. Δοκίμασε αυτό το μικρό τρικ και θα αισθανθείς αμέσως την διαφορά στα ρούχα σου. Επιπλέον, είναι καλό να μην πιεις κάποιο fit-shake αντί για φαγητό. Ένα κανονικό, υγιεινό και ελαφρύ γεύμα και καλύτερα θα σε κρατήσει και δεν θα σε βγάλει από τον στόχο σου.

3. Βρες τον δικό σου fitness buddy! Πάντα με παρέα είναι καλύτερα... στείλε το πρόγραμμα των 21 ημερών στην κολλητή σου και πείσε την να γίνει ο συνεταίρος σου στην επιχείρηση απώλεια νούμερων στο τζιν.  

Κάνε λοιπόν μια λίστα... ποιος από τους φίλους σου είναι fitness freak; Ή ποια έχει επιμονή και προσήλωση όταν βάζει έναν στόχο; Πρόσεξε, όμως! Δεν είναι καλό να έχεις από πάνω σου ένα επικρτικό πιεστικό άνθρωπο να σου λέει πως τα κάνεις όλα λάθος.

Βρές κάποιον που να μένετε κοντά. Δεν μπορεί ο workout buddy σου να μένει 20χλμ μακριά από το σπίτι σου!

Τέλος, θα πρέπει να είναι σταθερός χαρακτήρας. Γιατί, φαντάζεσαι αντί να σε παρακινεί αυτός στη γυμναστική να τον κάνεις εσύ να παρατήσει τα βαράκια για εκείνα τα δροσιστικά κοκτέιλ στο κέντρο της πόλης;

4. Όταν αισθάνεσαι πως δεν μπορείς άλλο, συνέχισε! Όχι δεν είναι  κάποια μυστικιστική τελετή μύησης σε ανατολίτικη πολεμική τέχνη. Αντί να το βάλεις κάτω, επειδή απλά νιώθεις εξάντληση ή δεν έχεις διάθεση, δοκίμασε να κάνεις το πρόγραμμά σου χωρίς καμιά αλλαγή. Πρώτον και κύριότερο, θα κατατροπώσεις τις τύψεις και τις ενοχές που σίγουρα θα ένιωθες αν τα παρατούσες. Όμως και οργανικά, η γυμναστική δεν σε εξαντλεί μόνο! Πολλές φορές η φυσική δραστηριότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά ή ένα καβγαδάκι με τον αγαπημένο σου. Άλλωστε σειρά ερευνών αποδεικνύουν πως, ειδικά το τρέξιμο και η εξάσκηση σε εξωτερικούς χώρους, ανεβάζουν και τη διάθεσή μας! 

5. Πιες γάλα μετά τη γυμναστική... Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Έρικα Νταουτίδου σου έχει όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη διατροφή στον αναλυτικό πίνακα κάθε εβδομάδας! Κάνε όμως και το παρακάτω τρικ... Πιες γάλα μετά τη γυμναστική. Νέα έρευνα δείχνει όμως πως οι γυναίκες που πίνουν δυο μεγάλα ποτήρια γάλα μετά την γυμναστική (και ιδιαίτερα την επόμενη μέρα), χάνουν περισσότερο λίπος σε σχέση με εκείνες που πίνουν energy drinks με βάση την ζάχαρη. Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Medicine and Science in Sport and Exercise, παροτρύνοντας τις γυναίκες να μην αποφεύγουν τα γαλακτοκομικά, με την λανθασμένη εντύπωση πως αυτά προσθέτουν λίπος.

6. Κράτησε στο μυαλό σου το 30! Εκτός από τις ασκήσεις που στοχεύουν στη μυική σου ενδυνάμωση, όπως στις παρουσιάζει η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Λευκοθέα Καβρουλάκη, βάλε στην καθημερινότητά σου λίγο περπάτημα ή τρέξιμο. Για την ακρίβεια, υπολόγισε 30 λεπτά! Όταν κάνεις γυμναστική για τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, αυξάνεις τον μεταβολισμό για τις επόμενες 24 ώρες. Όλες οι φυσικές δραστηριότητες λειτουργούν αθροιστικά στην τόνωση του μεταβολισμού. Περπάτησε μέχρι το σούπερ μάρκετ, βγάλε τον σκύλο βόλτα, πήγαινε για χορό, κινήσου...όλα βοηθούν, όλα είναι γυμναστική!

7. Έχε το νου σου στους μύες. Οι ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης μπορούν να κάνουν θαύματα! Όσο περισσότερο αναπτυγμένοι είναι οι μύες του σώματός σου, τόσο πιο ενεργός γίνεται ο μεταβολισμός.Για κάθε 450 περίπου γραμμάρια μυός πού αποκτάς από την άσκηση, καίγονται επιπλέον περίπου 50 θερμίδες την ημέρα, χωρίς να κάνεις τίποτα! Από μόνος του δηλαδή ο γυμνασμένος μυς καταναλώνει για σένα περισσότερες θερμίδες.



«Η adidas δεν συντάσσει, ούτε χειρίζεται, ούτε εγκρίνει, ούτε παρακολουθεί, ούτε με κανένα τρόπο ελέγχει το περιεχόμενο του εν λόγω ιστότοπου»

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook