Πίσω στην κορυφή της σελίδας
02.06.2016 | 09:00
Θαλής Παναγιώτου

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ: Τροφές και tips που θα σε βοηθήσουν να της πεις αντίο

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ: Τροφές και tips που θα σε βοηθήσουν να της πεις αντίο
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ξέρω πως είναι το συναίσθημα να κοιτάς το σώμα σου στον καθρέφτη και να παρατηρείς στο δέρμα σου αυτά τα ενοχλητικά "λακουβάκια". Όλες έχουμε καταλάβει τι εννοώ με τον όρο "λακουβάκια". Ίσως είναι μια πιο χαριτωμένη λέξη για να περιγράψω την κυτταρίτιδα. Παρόλα αυτά, ό,τι όρο και να χρησιμοποιήσω, όποια λέξη και αν βάλω, η κυτταρίτιδα πάντα θα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για εμάς, που θα μας απασχολεί κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες. Ακόμα και αν έχεις κάνει δίαιτα ή αν ο χρόνος που περνάς στο γυμναστήριο έχει αυξηθεί κατά πολύ, εκείνη έχει "βολευτεί" πάνω στην κοιλιά σου, στα μπούτια σου και στον ποπό σου. Και όλα αυτά γιατί ίσως κάνεις λανθασμένες διατροφικές επιλογές ή οι ασκήσεις γυμναστικής που ακολουθείς δεν βοηθούν αποτελεσματικά σε αυτό το πρόβλημα.

Εγώ όμως σαν fitness editor, δεν θα μπορούσα να σε αφήσω με αυτόν τον προβληματισμό. Έτσι, αναφέρθηκα στον Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Θαλή Παναγιώτου, για να μας προτείνει κάποια εύκολα tips να την βγάλουμε μια και καλή από τη ζωή μας και κάποιες τροφές που μπορούν να γίνουν ο σύμμαχός μας σε αυτόν τον αγώνα. Σταμάτα λοιπόν να απελπίζεσαι και πάμε μαζί να δούμε όλα όσα είπε ο Θαλής Παναγιώτου σε μένα και στο TLIFE φυσικά.


Η αλήθεια είναι πως στην κυτταρίτιδα αρέσει να εμφανίζεται στα πιο δύσκολα σημεία και μάλιστα σε εκείνα τα σημεία που φαίνονται περισσότερο. Αρκετές από εμάς παρουσιάζουν έντονα το πρόβλημα αυτό και σε άλλες περιοχές εκτός των γλουτών, όπως είναι για παράδειγμα η κοιλιά. Σε κάθε περίπτωση, η κυτταρίτιδα αντιμετωπίζεται. Ο Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος προτείνει αρχικά να αναγνωρίσουμε τα αίτια που την προκαλούν (τα οποία συχνά μπερδεύονται μαζί με το γονίδιο), να εντοπίσουμε τα σημεία όπου έχουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα και να ακολουθήσουμε πιστά τα παρακάτω tips.


Ας ξεκινήσουμε με τη γυμναστική!
Για να καεί το λίπος που συσσωρεύεται σε κάθε περιοχή από αυτές που αναφέραμε πρέπει να ακολουθήσουμε ένα ολοκληρωμένο αερόβιο πρόγραμμα (διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό, κολύμπι ή αερόβια ομαδικά προγράμματα). Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να είμαστε συνεπής με το γυμναστήριο και να επικεντρωθούμε στο σημείο που μας απασχολεί περισσότερο. Καταλαβαίνεις όμως ότι για να πετύχουμε το στόχο μας θα πρέπει να ακολουθήσουμε και την κατάλληλη διατροφή.

 

Η σωστή διατροφή και τα έξυπνα tips!
1. Απόφυγε να μειώνεις τα γεύματά σου
Με αυτόν τον τρόπο το μόνο που θα πετύχεις είναι να επιβραδύνεις το μεταβολισμό και την καύση λίπους.

 



2. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα πλήρες και χορταστικό πρωινό

Μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς και ξηρά δαμάσκηνα Καλιφόρνιας, για περισσότερη ενέργεια και καταπολέμηση λίπους κατά τη διάρκεια της μέρας.

Δες ΕΔΩ συνταγές για υγιεινά και light πρωινά!




3. Ένταξε στη διατροφή σου τα καλά λιπαρά

Τα υγιή λιπαρά βρίσκονται στους κρόκους αυγών, στους ωμούς ξηρούς καρπούς, στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και στο αβοκάντο.
 

 

4. Υιοθέτησε στο πρόγραμμά σου τα σνακ
Μια χούφτα ωμών ξηρών καρπών (αμύγδαλα ή καρύδια) κάθε μέρα και περίπου μισή ώρα πριν το φαγητό, θα περιορίσει την όρεξή σου ενώ θα σου προσφέρει τις απαραίτητες πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη.


5. Προτίμησε τα φρούτα
Δώσε προσοχή στην πρόσληψη των επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως τα επεξεργασμένα σιτηρά με βάση το άμυλο και τα επεξεργασμένα σάκχαρα. Επέλεξε τα φυσικά σάκχαρα που τα βρίσκουμε κυρίως στα φρούτα, καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν εμποδίζουν τη δημιουργία υπερβολικού σακχάρου στο αίμα. Απόφυγε τους έτοιμους χυμούς φρούτων, αφού οι ίνες έχουν αφαιρεθεί και πρωταγωνιστεί κυρίως η ζάχαρη.

 

 

6. Πες ναι στις πρωτεΐνες
Σε κάθε γεύμα ένταξε μια πηγή υψηλής ποιότητας σε πρωτεΐνη. Οι πρωτεΐνες προέρχονται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέατα, καθώς και από τα καρύδια και τα φασόλια. Αυτές οι τροφές θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των μυών μας, ειδικά αν κάνουμε βάρη, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει το μεταβολισμό μας. Έτσι θα κάψουμε αυτές τις επιπλέον θερμίδες ταχύτερα και θα χάσουμε λίπος από την πάσχουσα περιοχή.
 

 



7. Μην ξεχνάς το νερό

Πίνε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάτι που θα σε βοηθήσει να χάσεις το περιττό λίπος και να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου.

 
ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ
Οι τροφές που βοηθούν αποτελεσματικά στη διάσπαση της κυτταρίτιδας είναι:

  • Άπαχα γαλακτοκομικά
  • Ελαιόλαδο
  • Κρεμμύδι
  • Μήλα
  • Καρότα
  • Μαρούλι
  • Μπρόκολο
  • Λάχανο
  • Ψάρια
  • Δαμάσκηνα
  • Σέλινο
  • Σπανάκι
  • Όσπρια
  • Πουλερικά

Έχω κάτι ακόμα για σένα!

Δες ΕΔΩ μια ολοκληρωμένη δίαιτα κατά της κυτταρίτιδας και ΕΔΩ ασκήσεις γυμναστικής για να την καταπολεμήσεις!


Επιμέμεια: Ιωάννα Κούρου

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook