Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.05.2017 | 09:00

Χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγεις το καταστροφικό τσιμπολόγημα και τις λιγούρες

Χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγεις το καταστροφικό τσιμπολόγημα και τις λιγούρες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Όλες, μα όλες, προσπαθούμε να αδυνατίσουμε, να αποκτήσουμε το σώμα που ονειρευόμαστε... Και σε αυτήν την προσπάθειά μας κάνουμε λάθη. Κι ένα από αυτά είναι ότι δεν τρώμε με πρόγραμμα, τσιμπολογάμε προσπαθώντας να μειώσουμε τις θερμίδες που καταναλάνουμε και τελικά καταφέρνουμε το αντίθετο. Η δημοσιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου "Η δίαιτα... αλλιώς" (εκδ. ΟΞΥ), Άννα Μαρία Παπίρη μας δίνει τις απαραίτητες συμβουλές για να γλιτώσουμε από τις λιγούρες και τις καταστροφικές επιθέσεις τους. Ο λόγος σε εκείνη...

Ο πιο συνηθισμένος λόγος που οδηγεί στην αύξηση σωματικού βάρους, είναι το ότι δεν ακολουθείς ένα συστηματικό πρόγραμμα διατροφής ή μένεις ατελείωτες ώρες νηστική. Από την άλλη, προκειμένου να μην έχεις τύψεις δεν τρως κανονικό γεύμα, αλλά τσιμπολογάς γιατί θεωρείς ότι με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώσεις θερμίδες. Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι τα τσιμπολογήματα σε φορτώνουν με περισσότερο βάρος, καθώς περιλαμβάνουν έντονες γεύσεις που χαρακτηρίζονται από λιπαρά και ζάχαρη.

 

 

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
Για να μειώσεις τις επιδρομές στην κουζίνα, που ως μοναδικό θύμα έχουν το σώμα σου, εφάρμοσε τις συμβουλές που ακολουθούν:

1. Κάνε πέντε γεύματα την ημέρα. Τρία κύρια (πρωινό, μεσημεριανό, απογευματινό) και δυο σνακ (δεκατιανό, απογευματινό).

2. Βάλε στο μενού σου τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που περιορίζουν το αίσθημα της πείνας.

3. Κράτα μακριά από το σπίτι λιπαρά και γλυκά τρόφιμα στα οποία δεν μπορείς να αντισταθείς.

4. Αντικατάστησε τα ανθυγιεινά σνακ (τσιπς, γαριδάκια και σοκοφρέτες) με υγιεινές επιλογές (όπως φρούτα, επιδόρπια γιαουρτιού, μπισκότα με πολυδημητριακά κι ανάλατους ξηρούς καρπούς).

5. Κράτα ημερολόγιο με ό,τι τρως. Με αυτόν τον τρόπο θα συνειδητοποιήσεις πόσο τρως σε καθημερινή βάση και θα εντοπίσεις τις "δύσκολες" ώρες που αναζητάς έντονα κάτι να τσιμπολογήσεις.

6. Προτίμησε τη μαστίχα Χίου αντί για καραμέλες και τσίχλες χωρίς ζάχαρη.

7. Προσπάθησε να είσαι συνεχώς απασχολημένη. Σε περίπτωση που τσιμπάς από ανία, αφιέρωσε χρόνο στις δουλειές στο σπίτι ή σε μια δραστηριότητα που σε ευχαριστεί.

8. Βούρτσιζε τα δόντια σου μετά από κάθε γεύμα. Αυτό θα σε κρατήσει μακριά από τα σνακ για τρεις λόγους:
-Τα περισσότερα τρόφιμα δεν έχουν τόσο ευχάριστη γεύση μετά το πλύσιμο των δοντιών.
-Θα έχεις στο μυαλό σου πώς αν φας, πρέπει να επαναλάβεις τη διαδικασία.
-Δεν θα θέλεις να χάσεις την αίσθηση φρεσκάδας που έχει το στόμα σου.

 

 

Κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας υφίστασαι έμμεσα μια εκπαίδευση πάνω στη διατροφή. Μαθαίνεις ποια πρέπει να είναι η διατροφική συμπεριφορά σου σε καθημερινή βάση, αποκτάς νέες συνήθειες πάνω στο φαγητό και προσαρμόζεις τη θερμιδική σου πρόσληψη ανάλογα με τα σωματομετρικά σου χαρακτηριστικά, αλλά και το βάρος που θέλεις να χάσεις. Συνεπώς, είναι σημαντικό πριν μπεις στη διαδικασία να ακολουθήσεις μια δίαιτα, να απευθυνθείς σε έναν ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο-διατροφολόγο. Η προσωπική επαφή και η συνεργασία είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ενός εξειδικευμένου προγράμματος διατροφής, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις προσωπικές ανάγκες και απαιτήσεις σου, ενώ παράλληλα θα αποτελεί μέρος μιας γενικότερης προσπάθειας μεταβολής των διατροφικών συνηθειών.

*Το βιβλίο "Η δίαιτα... αλλιώς" είναι προτεινόμενο στα publicbookawards 2017. Σε βοηθάει να χάσεις βάρος με ελληνική διατροφή, να αλλάξεις τη ζωή σου σε 4 εβδομάδες, να κάψεις το λίπος με ειδικές ασκήσεις και φυσικά σου προτείνει συνταγές με άρωμα Ελλάδας.

 

Κράτα το

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

LATEST NEWS

Τελευταία ενημέρωση: 11:24

Top 10