Πίσω στην κορυφή της σελίδας
23.02.2016 | 14:49
Δέσποινα Θεοδωροπούλου

5 τεχνικές αδυνατίσματος που ΔΕΝ λειτουργούν

5 τεχνικές αδυνατίσματος που ΔΕΝ λειτουργούν
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Υπάρχουν κάποιες γνωστές -και κοινώς αποδεκτές- τεχνικές αδυνατίσματος που μπορεί να λειτουργούν στην αρχή αλλά μακροπρόθεσμα όχι μόνο δεν σε βοηθούν να χάσεις κιλά αλλά μπορούν να σε παχύνουν! Αν λοιπόν θέλεις να αδυνατίσεις και να παραμείνεις αδύνατη, τότε απόφυγε αυτές τις 5 κακές μεθόδους αδυνατίσματος.

1. Να μην τρως αργά το βράδυ
Λένε πως καλύτερα να μην τρως μετά τις 7, 8 το βράδυ γιατί οι θερμίδες δεν καίγονται και αποθηκεύονται σε λίπος. Το τι ώρα θα φας το τελευταίο σου γεύμα δεν έχει να κάνει με το πόσο βάρος παίρνεις ή χάνεις αλλά με τις συνολικές θερμίδες που πήρες μέσα στη μέρα. Εάν λοιπόν τρως αργά το βράδυ, τότε κάνε πιο υγιεινές επιλογές.

2. Να στερείσαι τα αγαπημένα σου φαγητά
Είτε είναι μακαρόνια, είτε γλυκά, είτε πίτσα... Όποιο κι αν είναι το αγαπημένο σου φαγητό δεν πρέπει να το στερείσαι γιατί όπως λένε οι ειδικοί, αν το στερείσαι κάποια στιγμή θα ξεσπάσεις και θα φας μεγάλη ποσότητα από αυτό ή θα αλλάξεις και πάλι τις διατροφικές σου συνήθειες. Για αυτό κράτα ένα μέτρο στις απολαύσεις σου.



3. Να ακολουθείς χαμηλή σε λιπαρά δίαιτα

Τα περισσότερα τρόφιμα χαμηλά σε λιπαρά, έχουν ζάχαρη για γεύση με αποτέλεσμα να σε παχαίνουν και μάλιστα να δημιουργούν λίπος στην κοιλιά. Να προτιμάς τροφές με καλά λιπαρά που βοηθούν το μεταβολισμό να κάνει καύσεις, όπως το αβοκάντο, το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί.

4. Να παραλείπεις γεύματα

Το να παραλείπεις το πρωινό ή το βραδινό σου για να γλιτώσεις θερμίδες, δεν είναι αποτελεσματικό. Γιατί το σώμα χρειάζεται ενέργεια και ο μεταβολισμός έτσι γίνεται πιο αργός, με αποτέλεσμα να μην κάνει καύσεις και εσύ να μην αδυνατίζεις. Για να γλιτώνεις θερμίδες, καλύτερα να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές στα γεύματά σου.

5. Να γυμνάζεσαι μόνο
Εννοείται πως η γυμναστική σε βοηθάει να αδυνατίσεις πιο γρήγορα, αλλά αν νομίζεις ότι μπορείς να φας ό,τι θέλεις επειδή γυμνάζεσαι, τότε κάνεις λάθος. Έχε υπόψιν σου ότι με ένα 30λεπτο τρέξιμο με ρυθμό 6 mph, καις 250 θερμίδες, που σημαίνει ότι για να χάσεις 0,5 κιλό την εβδομάδα, πρέπει να καις ή να κόψεις 500 θερμίδες τη μέρα. Και αυτό είναι πρακτικώς δύσκολο και επικίνδυνο για την υγεία σου, για αυτό κάνε υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με τη γυμναστική σου.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook