Πίσω στην κορυφή της σελίδας
29.05.2017 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

Άγχος και διατροφική συμπεριφορά! Καλύτερα να μασάς... ή μήπως όχι;

Άγχος και διατροφική συμπεριφορά! Καλύτερα να μασάς... ή μήπως όχι;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Άγχος και στρες. Οι αφορμές μπορεί να είναι πολλές και διαφέρουν μεταξύ τους! Μια δύσκολη μέρα στη δουλειά ή ένας τσακωμός με το αγόρι σου μπορούν να σε οδηγήσουν στην κουζίνα και στην κατανάλωση οποιασδήποτε τροφής βρεθεί μπροστά εκείνη τη στιγμή. Συνήθως επιλέγεις κάτι λαχταριστό, κάτι με άφθονη ποσότητα ζάχαρης ή λιπαρών και όχι κάποιο αθώο φρούτο, λαχανικό, ή έστω μια μπάρα δημητριακών.

Οφείλεις να γνωρίζεις ότι όταν το σώμα χρειάζεται να ηρεμήσει, τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη δημιουργούν μία χημική αντίδραση που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά. Δυστυχώς όμως αυτή η ανακούφιση είναι προσωρινή. Η λύση; Προσπάθησε να διοχετεύσεις τα αρνητικά συναισθήματα σε έναν εποικοδομητικό τρόπο άσκησης που θα κάνει καλό στο σώμα σου. Προσπάθησε να ξεχαστείς πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, κάνοντας jogging, βλέποντας μια ταινία ή αφιερώνοντας χρόνο στον εαυτό σου μέσα από μια beauty διαδικασία. Κάτι ακόμα πιο απλό; Η τσίχλα ίσως είναι το μυστικό να αποφύγεις το φαγητό...  

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Χρειάζεσαι λοσιόν! End of story! Ποια να αγοράσεις ανάλογα με τον τύπο σου!
ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΠΩΣ; Απαντάμε στις ερωτήσεις σου!
Χάσε 5 κιλά σε ένα μήνα με τη Νέα Μεταβολική Δίαιτα “Restart” του Δημήτρη Γρηγοράκη
Wabi-Sabi: Η τέχνη της... ατέλειας είναι το νέο μεγάλο trend στη διακόσμηση και ήρθε η ώρα να το μάθεις
Top 10