Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.05.2016 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

Είσαι αποφασισμένη να αδυνατίσεις; Αυτές οι 5 συμβουλές θα γίνουν ο σύμμαχός σου!

Είσαι αποφασισμένη να αδυνατίσεις; Αυτές οι 5 συμβουλές θα γίνουν ο σύμμαχός σου!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Όλες σιγά - σιγά οδεύουμε στο δρόμο του αδυνατίσματος. Το πρώτο σοκ ήρθε όταν επιλέξαμε να βάλουμε το αγαπημένο μας ανοιξιάτικο σορτς και με δυσκολία έκλεινε το κουμπί. Το δεύτετρο σοκ πλησιάζει! Η στιγμή που θα φορέσεις το μπικίνι στη παραλία έρχεται και μαζί της θα φέρει απογοήτευση και θυμό για τα extra κιλά που έβαλες το Πάσχα. Το λευκό σου δέρμα σε συνδυασμό με το φως του ήλιου κάνουν όλες τις ατέλειες να φαίνονται πιο έντονες, αλλά τουλάχιστον ενισχύουν το πείσμα σου για απώλεια βάρους.

Μπορώ με σιγουριά να σου πω ότι σε αυτόν τον αγώνα δεν βρίσκεσαι μόνη σου. Όλες έχουμε τους ίδιους προβληματισμούς και εγώ είμαι αυτή που για ακόμα μια φορά θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Παρακάτω θα σου δώσω 5 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν και θα είναι υπέρ σου στον αγώνα κατά των κιλών. Υπάρχει κάτι που θέλω από σένα. Καλές οι συμβουλές και τα tips, το μαγικό συστατικό όμως για την επίτευξη του στόχου σου είναι η επιμονή. Αφού λοιπόν είσαι αποφασισμένη, πάμε μαζί να διαβάσουμε παρακάτω!

Μην προσπερνάς γεύματα και ειδικά το πρωινό.

Σύμφωνα με διατροφολόγους η παράβλεψη του πρωινού είναι από τα μεγαλύτερα σφάλματα που κάνουμε στη διατροφή μας. Γιατί; Το πρωινό γεύμα ενισχύει το μεταβολισμό και βοηθάει στη μείωση των κιλών. Εντάξει, δεν σου είπα να φας μια βάφλα, αλλά τουλάχιστον επέλεξε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και με πολλά θρεπτικά συστατικά, που θα σου αποφέρουν την αίσθηση κορεσμού για πολλές ώρες.


Κάνε την αλλαγή για να δεις την αλλαγή.
Τέρμα με αυτό το σοκολατένιο γλυκό που τρως μετά το βραδινό σου. Το μόνο που έχει να σου αποφέρει είναι θερμίδες και τίποτα άλλο. Άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες περιλαμβάνοντας μικρές και συχνές μερίδες, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και νερό. Μην ξεχνάς ότι εκτός από τη μείωση βάρους πρέπει να κρατάς ενυδατωμένο το σώμα σου.

Οτιδήποτε είναι υγιεινό δεν σημαίνει ότι έχει και χαμηλές θερμίδες.
Όταν μας ακούς να αποθεώνουμε το αβοκάντο ή τους ξηρούς καρπούς δεν σημαίνει ότι μπορείς να καταναλώσεις τεράστια ποσότητα. Φυσικά είναι ένα υγιεινό σνακ που μπορείς να φας κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά μην το παρακάνεις γιατί οι θερμίδες τους βρίσκονται αρκετά ψηλά.


Μην παραλείπεις τη γυμναστική.
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω και να σε φορτώσω με extra προβληματισμούς, αλλά μόνο με τη διατροφή δεν θα δεις πολλά αποτελέσματα. Σημασία έχει να βοηθάς το σώμα σου να κάνει καύσεις, να αδυνατίσεις αλλά και να γραμμώσεις. Η απώλεια βάρους χωρίς γυμναστική θα κάνει το σώμα σου να χαλαρώσει (όχι με τη θετική έννοια). Παρεμπιπτόντως, δες ΕΔΩ ασκήσεις γυμναστικής για να εφαρμόζει τέλεια το σορτσάκι σου ή το skinny jeans.


Μην ενθουσιάζεσαι.
Εντάξει μπορεί να έχασες 2 κιλά, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι. Να είσαι συνεπής και αφοσιωμένη στις διατροφικές σου συνήθειες γιατί όσο δύσκολα τα έχασες τόσο... εύκολα θα τα πάρεις.


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook