Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.11.2016 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

HANGOVER: Tips για να αποκτήσεις ενέργεια και να πας στη δουλειά

HANGOVER: Tips για να αποκτήσεις ενέργεια και να πας στη δουλειά
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Εντάξει, όλες το έχουμε πάθει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας. 'Η μάλλον, τώρα που το ξανασκέφτομαι, μπορεί και αρκετές φορές να έχουμε πέσει θύματα του hangover. Τέσπα! Σε όλες έχει τύχει να βγούμε, να πιούμε, να πιούμε πολύ (ξαναλέω), να κοιτάξουμε το ρολόι, η ώρα να έχει πάει 4 τα ξημερώματα και εμείς να νιώθουμε ζαλισμένες από το πότο, του οποίου η επίδραση έφερε ένα “βαρύ” κεφάλι.

Το δράμα συνεχίζεται! Πέφτουμε για ύπνο άρον – άρον και όταν χτυπάει το ξυπνητήρι νιώθουμε πως όχι απλά δεν μπορούμε να πάμε για δουλειά, αλλά δεν γίνεται καλά – καλά να σηκωθούμε από το κρεβάτι!

Για αρχή, αυτό που πρέπει να σου πω είναι να μαζέψεις ότι δυνάμεις έχεις και να σηκωθείς από το κρεβάτι. Δεύτερον, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και σε χρόνο ντε – τε θα νιώθεις πολύ καλύτερα!

 

ΒΗΜΑ Νο1: Ξεκίνα λοιπόν με την αρωματοθεραπεία.
Όχι δεν θα σου πάρει πολλή ώρα. Το μόνο που οφείλεις να κάνεις είναι να ρίξεις λίγο έλαιο λεβάντας στο σβέρκο σου. Σύμφωνα με έρευνες η λεβάντα ηρεμεί τα νεύρα και είναι το πιο εύκολο και ίσως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να επανέλθεις από το hangover!


ΒΗΜΑ Νο2:
Διώξε τις τοξίνες!
Ρίξε μερικές σταγόνες λεμονιού σε ένα ποτήρι με χλιαρό νερό και κάνε το ιδανικό detox. Το συγκεκριμένο tip όχι μόνο θα κάψει το λίπος από το σώμα, αλλά θα διώξει μακριά όλα αυτά που του φόρτωσες από το προηγούμενο βράδυ!
 


ΒΗΜΑ Νο2:
Λάβε τις απαραίτητες βιταμίνες!
Ένας εύκολος και γευστικός τρόπος να απολαύσεις πολλά φρούτα και λαχανικά μαζί, είναι φυσικά το smoothie. Θα σου προσφέρει αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και φυτικές ίνες, τα οποία θα ενισχύσουν την ενέργεια του σώματός σου.
 


ΒΗΜΑ Νο3:
Ώρα για ενυδάτωση!
Πιες μεγάλες ποσότητες νερού που θα ενυδατώσουν το σώμα σου και θα διώξουν μακριά τις τοξίνες. Το αλκοόλ αφυδατώνει το σώμα, με αποτέλεσμα να έχουμε πονοκέφαλο πολλές φορές.
 


ΒΗΜΑ Νο4:
Stretching
Το συγκεκριμένο tip μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν βήμα Νο1, αν δεν μπορείς να σηκωθείς κατευθείαν από το κρεβάτι. Τέντωσε τον κορμό, τα χέρια και τα πόδια σου. Φέρε στην αρχική του κατάσταση το σώμα σου και δώσε του την ώθηση να συνεχίσει με ενέργεια την ημέρα.
 


ΒΗΜΑ Νο5:
Σκωτσέζικο ντους!
Μπες μέσα στο μπάνιο και κάνε ένα χλιαρό ντους. Ανά διαστήματα άφησε λίγο κρύο νερό να τρέξει στο σώμα σου, ώστε να σε “ξυπνήσει” και να σε επαναφέρει στην πραγματικότητα!
 

Κράτα το
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook