Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.06.2016 | 16:00
Ιωάννα Κούρου

Τρως κεράσια; Δες εδώ πόσες θερμίδες έχουν

Τρως κεράσια; Δες εδώ πόσες θερμίδες έχουν
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Μπήκαμε και επισήμως στον πρώτο καλοκαιρινό μήνα και η αλήθεια είναι ότι είμαστε αρκετά χαρούμενες γι' αυτό. Όχι μόνο γιατί θα απολαύσουμε τη θάλασσα και τις ξέγνοιαστες στιγμές, αλλά γιατί οι επιλογές μας σε φρούτα και λαχανικά πληθαίνουν και αποκτούν πιο έντονη γεύση και χρώμα. Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου καλοκαιρινό φρούτο; Εγώ πάντως έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα κεράσια και επειδή θέλω να μοιραστώ μαζί σου όλα τα οφέλη που μας παρέχει, αποφάσισα να σου γράψω το παρακάτω άρθρο.

Θα ξεκινήσω με την πιο σημαντική πληροφορία. Ένα φλιτζάνι κεράσια περιέχει ΜΟΝΟ 89 θερμίδες. Ναι καλά διάβασες και ίσως αυτή η πρόταση σε κάνει να μπεις για τα καλά σε αυτό το θέμα. Είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά που βοηθούν το σώμα και το αδυνάτισμα και ευτυχώς για εμάς μπορούμε να τα βρούμε σε οποιοδήποτε κατάστημα στην Ελλάδα. Κι επειδή ότι σου γράφω θέλω να έχει βάση και να πηγάζει από κάπου, θα σου πω ότι όσες κάνουν δίαιτα στο γραφείο αυτή τη στιγμή απολαμβάνουν άφοβα κάθε ώρα της ημέρας μια κούπα κεράσια. Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά;



Αποτρέπουν τη βλάβη των μυών

Τα κεράσια είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες , ισχυρά αντιοξειδωτικά και περιέχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που καταπραΰνουν τους πονεμένους μύες. Κατανάλωσέ τα μετά από μια έντονη άσκηση και σίγουρα θα δεις αποτελέσματα σε μακροπρόθεσμη βάση.


Βοηθούν στον ύπνο
Τα κεράσια είναι μια φυσική πηγή μελατονίνης, μια ορμόνη που βοηθάει στον έλεγχο του ύπνου. Λαμβάνοντας υπόψιν πόσο σημαντικός είναι ο ύπνος για την υγεία και τη δίαιτα μας, αξίζει να τα εντάξουμε στη διατροφή μας.


Πηγή βιταμίνης C και φυτικών ινών
Ένα φλιτζάνι κεράσια ημερησίως, περιέχει το 16% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C και φυτικών ινών.



Βοηθούν στην υγεία της καρδιάς

Οι ισχυρές ανθοκυανίνες , οι οποίες δίνουν στα κεράσια αυτό το κόκκινο χρώμα χρώμα, μπορούν να έχουν θετική επίδραση στην υγεία της καρδιάς . Στο Πανεπιστήμιο Υγείας του Μίσιγκαν διαπίστωσαν ότι αυτό το φρούτο μπορεί να αλλάξει τους παράγοντες που συνδέονται με την καρδιακή νόσο και τον διαβήτη.


Βελτιώνουν την εγκεφαλική λειτουργία
Τα κεράσια βελτιώνουν τον εγκέφαλο και τη μνήμη σε μακροπρόθεσμη βάση. Έχει αποδειχτεί ότι προσλαμβάνουν ακόμα και το Αλτσχάιμερ.


Μειώνουν τη φλεγμονή
Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition, τα κεράσια βοηθούν στις φλεγμονές των αρθρώσεων σε άτομα που πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα.


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook