Πίσω στην κορυφή της σελίδας
24.06.2016 | 17:40
Ιωάννα Κούρου

Κι όμως! Αυτά τα tips μειώνουν τις ημερήσιες θερμίδες

Κι όμως! Αυτά τα tips μειώνουν τις ημερήσιες θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Πολλές φορές μπορεί να κουράζεσαι από τις συνεχόμενες προσπάθειες για απώλεια βάρους και τις μηνιαίες δίαιτες που μανιωδώς ακολουθείς για να χάσεις έστω και 4 κιλά. Το καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά αυτό που έχει σημασία και σου έχω αναφέρει πολλές φορές, είναι ότι η υγιεινή διατροφή που θα σε οδηγήσει και στο αδυνάτισμα πρέπει να γίνει η καθημερινότητά σου. Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, είναι πολύ εύκολο να μειώσεις τις ημερήσιες θερμίδες βάζοντας το μυαλό σου να σκεφτεί λίγο παραπάνω.

Η βασική αρχή είναι να μάθεις να διαβάζεις τις θερμίδες και τα λιπαρά στις συσκευασίες τροφίμων. Με αυτό τον τρόπο θα καταλάβεις τι πρέπει να αποχαιρετήσεις οριστικά και τι να επιλέγεις ώστε να είσαι αδύνατη και να μην πεινάς. Τώρα όλα τα υπόλοιπα άφησέ τα σε εμένα. Γιατί σου το λέω αυτό; Παρακάτω θα βρεις έξυπνες αντικαταστάσεις λιπαρών και θερμοδοφόρων τροφών με υγιεινές και γευστικές επιλογές, που ποτέ δεν είχες σκεφτεί. Το βασικό είναι ότι δεν χρειάζεται να μειώσεις τη ποσότητα του φαγητού για να δεις τον αριθμό στη ζυγαριά σου να μειώνεται, απλά θα δοκιμάσεις κάποια tips που θα μειώσουν κατά πολύ τις ημερήσιες θερμίδες που καταναλώνεις. Πάμε να δούμε!

1. Αντικατέστησε τη μαγιονέζα με μια σε light μορφή
Ένα κουταλάκι του γλυκού light μαγιονέζα έχει 35 θερμίδες και 4 γραμμάρια λιπαρά λιγότερο από την κανονική. Μια απλή κίνηση που ήδη κατάφερε να εξοικονομήσει θερμίδες.

2. Αντικατέστησε το μπέικον χοιρινού με μπέικον γαλοπούλας
Κάνοντας αυτό το tip θα καταφέρεις να εξοικονομήσεις 100 θερμίδες, 9 γραμμάρια συνολικού λίπους, 3 γραμμάρια κορεσμένου λίπους και 285 χιλιοστόγραμμα νατρίου, που περιέχονται σε μια φέτα 30 γραμμαρίων μπέικον χοιρινού. Από ότι καταλαβαίνεις δεν χρειάζεται να παρατήσεις εντελώς τις παλιές σου συνήθειες.

3. Αντικατέστησε το dressing με λάιμ
Δεν αναφέρομαι σε όλα τα dressing, αλλά κυρίως σε αυτά που έχουν πολλές θερμίδες. Αυτά λοιπόν μπορείς να τα αντικαταστήσεις με φρέσκο χυμό λάιμ, που δίνει δροσερή γεύση και αναδεικνύει τις γεύσεις των λαχανικών. Με αυτό τον τρόπο θα γλιτώσεις πολλές θερμίδες και λιπαρά.

4. Αντικατέστησε το πλήρες με ένα χαμηλό σε λιπαρά γάλα
Ένα φλιτζάνι πλήρες γάλα (4%) περιέχει σχεδόν 156 θερμίδες, 9 γραμμάρια συνολικού λίπους, και 34 χιλιοστόγραμμα χοληστερίνης. Ένα φλιτζάνι όμως ημίπαχο γάλα (1%) έχει 102 θερμίδες , 2 γραμμάρια λίπος, 12 χιλιοστόγραμμα χοληστερόλη, την ίδια ποσότητα ασβεστίου και περισσότερη βιταμίνη Α. Το άπαχο γάλα έχει μόνο 86 θερμίδες ανά φλιτζάνι.

5. Αντικατέστησε τις τηγανιτές πατάτες με ψητές
Κάνοντας αυτή την έξυπνη κίνηση μπορείς να εξοικονομήσεις 20-30 θερμίδες ανά γραμμάριο και και 3-5 γραμμάρια λίπους. Μάλλον ήρθε η ώρα να πεις αντίο στις τηγανιτές πατάτες.

6. Αντικατέστησε το αλάτι με τα μπαχαρικά
Μπορείς εύκολα να δώσεις γεύση στα φαγητά σου επιλέγοντας τα μπαχαρικά που σε ικανοποιούν. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα λάβεις θερμίδες ούτε λιπαρά και θα αποφύγεις την κατακράτηση υγρών που προκαλεί το αλάτι.

7. Αντικατέστησε το κονσερβοποιημένο ψάρι σε λάδι με αυτό σε νερό
Πολλές φορές έχει γίνει η εύκολη λύση στην πείνα μας και ο λόγος να μην μαγειρέψουμε. Επίσης, οι κονσέρβες τόνου είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη και Ω-3 λιπαρά οξέα. Επιλέγοντας όμως το ψάρι σε κονσέρβα με νερό μπορείς να εξοικονομήσεις 69 θερμίδες, 6 γραμμάρια λίπους και 14 χιλιοστόγραμμα νατρίου, σε σύγκριση με την κονσέρβα με λάδι.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook