Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.05.2016 | 17:00
Ιωάννα Κούρου

ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ: 5 λόγοι που δεν μπορείς να το αποβάλεις!

ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ: 5 λόγοι που δεν μπορείς να το αποβάλεις!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Και τώρα κάνουμε focus στην κοιλιά. Και ειδικά στο λίπος της κοιλιάς. Σίγουρα οι προσπάθειες που κάνεις είναι αρκετές και κουραστικές (ειδικά αν το έχεις πάρει απόφαση να φορέσεις μπικίνι), έχεις σκεφτεί όμως τα τυχόν λάθη που σε βγάζουν από το σωστό δρόμο; Γιατί λοιπόν είναι τόσο δύσκολο να χάσουμε το κοιλιακό λίπος; Σαφή απάντηση μπορεί να σου δώσει κάποιος διαιτολόγος - διατροφολόγος. Εγώ όμως σαν fitness editor και σαν κοπέλα με τα ίδια προβλήματα, θα σου θέσω 5 σημαντικά λάθη που κάνεις στη καθημερινότητά σου και δεν σε βοηθούν να πεις οριστικό αντίο στο κοιλιακό λίπος.

Τα παρακάτω που θα διαβάσεις ίσως σε προβληματίσουν λίγο παραπάνω, γιατί καλώς ή κακώς είναι λάθη που όλες κάνουμε. Θέλω να διαβάσεις προσεκτικά, να αφομοιώσεις όσα σου πω και στο τέλος να σταματήσεις να τα κάνεις. Όχι δεν είμαι αυστηρή, απλά προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για σένα, τη σιλουέτα σου και φυσικά την υγεία σου.
 


1. Επεξεργασμένα τρόφιμα
Μην σε ξεγελάνε οι χαμηλές θερμίδες. Μπορεί να περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, που συνήθως δημιουργείται σε λίπος και αποθηκεύεται στην κοιλιά και στη μέση. Επιπλέον, μπορεί να περιέχουν αρκετό αλάτι που προκαλεί φούσκωμα.
 


2. Μην επικεντρώνεσαι στη σύσφιξη

Ακόμα και να κάνεις άπειρους κοιλιακούς, το λίπος από τη κοιλιά δεν θα φύγει, ούτε θα φανούν γραμμωμένοι οι μύες σου που κρύβονται από κάτω. Πρέπει πρώτα να διώξεις μακριά το λίπος με αερόβιες ή cardio ασκήσεις και μετά να επικεντρωθείς στη γράμμωση.


3. Ελλιπής ύπνος
Είναι ευρέως γνωστό ότι η έλλειψη ύπνου αυξάνει το βάρος. Σύμφωνα με μια τελευταία έρευνα, όσοι άνθρωποι κοιμούνται λιγότερο από 7 ώρες έχουν την τάση να παρουσιάζουν λίπος στην κοιλιά. Επίσης, από ότι καταλαβαίνεις η αυξημένη κούραση θα σε κρατήσει μακριά από το γυμναστήριο.
 

 

4. Ακόρεστα λιπαρά
Γνωρίζεις ότι τα ακόρεστα λιπαρά (όπως αμύγδαλα, αβοκάντο, ελαιόλαδο), βοηθούν στην απώλεια βάρους. Μήπως όμως οι ποσότητες που επιλέγεις είναι αρκετά μεγάλες ώστε να χάσεις κιλά;
 


5. Αναψυκτικά
Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, τα αναψυκτικά έχουν την "ικανότητα" να συσσωρεύουν το λίπος στη περιοχή της κοιλιάς. Επιπλέον, το ανθρακικό έχει την τάση να προκαλεί φούσκωμα και πρήξιμο.
 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook