Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.07.2017 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

Ο τρόπος να αποκτήσεις κοιλιακούς... βρίσκεται ήδη στο ψυγείο σου!

Ο τρόπος να αποκτήσεις κοιλιακούς... βρίσκεται ήδη στο ψυγείο σου!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Μπορεί να ανήκεις στη κατηγορία των fitness freak. Μπορεί από την άλλη να είσαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής και να κοπιάζεις τώρα να αποκτήσεις την τέλεια γραμμωμένη κοιλιά. Έχεις σκεφτεί όμως ότι εκτός από την άσκηση υπάρχουν πολλές τροφές που θα σε βοηθήσουν να αναδείξεις τον κόπο σου; Ή μήπως ανήκεις στην κατηγορία των κοριτσιών που υποκύπτουν σε κάθε λιχουδιά και έπειτα ευελπιστούν να το ''σώσουν'' στο γυμναστήριο;

Όπως και να έχει, θα σου εκμυστηρευτώ 5 μαγικά τρόφιμα και θα σε ενημερώσω πως αυτά βοηθούν στην επίτευξη των τέλειων κοιλιακών που πάντα ήθελες να αποκτήσεις.

Γιαούρτι
Ένα προβιοτικό προϊόν που καταπολεμάει το λίπος στη κοιλιά. Περιέχει μεγάλη ποσότητα ασβεστίου και πρωτεΐνης.
 


 

Δημητριακά ολικής αλέσεως
Ο πιο υγιεινός τρόπος να υιοθετήσεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου. Μειώνει το λίπος και την αίσθηση πείνας.

Σπαράγγια
Οι πράσινοι μίσχοι είναι πλούσιοι σε πρεβιοτικές ίνες, ένα συστατικό που καταπολεμά το φούσκωμα στη περιοχή της κοιλιάς.
 


 

Αμύγδαλα
Έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν τη δυσκοιλιότητα και το φούσκωμα. Είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών και βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου του αίματος.
 


 

Πράσινο τσάι
Περιέχει καφεΐνη και αντιοξειδωτικά. Η καφεΐνη εμποδίζει την κούραση και σου προσφέρει ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης, ενώ τα αντιοξειδωτικά μειώνουν κατά πολύ τα επίπεδα λίπους στην κοιλιά.

 

 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Είσαι σκυμμένη συνεχώς πάνω από το κινητό; Ασκήσεις για να προλάβεις τις ρυτίδες στο λαιμό από την Αρετή Καφαντάρη!
ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ ΚΑΙ ΠΩΣ; Απαντάμε στις ερωτήσεις σου!
Αυτή η πρωτεϊνική δίαιτα θα σε βοηθήσει να χάσεις 6 κιλά σε ένα μήνα
Interior trends: Από τα catwalks στο... σαλόνι σου! Ποιες είναι οι πιο fashionable τάσεις στη διακόσμηση;
Top 10