Πίσω στην κορυφή της σελίδας
08.07.2016 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

ΠΡΩΙΝΟ: 3 βασικοί κανόνες για να χάσεις κιλά

ΠΡΩΙΝΟ: 3 βασικοί κανόνες για να χάσεις κιλά
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ναι, εγώ είμαι αυτή που κάθε φορά σου τονίζω το σημαντικό ρόλο του πρωινού στη δίαιτα σου, καθώς και το πόσο απαραίτητο είναι για να αντεπεξέλθεις σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πολλές παγίδες που μπορείς να "πέσεις", με αποτέλεσμα να αυξάνεται καθημερινά το βάρος σου κι εσύ να κοιτάς τη ζυγαριά σου νευριασμένη, απορημένη και πολλές φορές στεναχωρημένη.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Παρακάτω θα σου πω 3 βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξεις στο πρωινό, ώστε να διατηρείς τη σιλουέτα σου αδύνατη ή να μειώσεις το βάρος σου, ανάλογα σε ποια φάση βρίσκεσαι. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα σηκωθείς πεινασμένη από το κρεβάτι και θα καταναλώσεις οτιδήποτε βρεις μπροστά σου, θέλω να το ξανασκεφτείς. Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν σημαντικά ώστε να έχεις τον έλεγχο του πιο σημαντικού γεύματος της ημέρας, με αποτέλεσμα να μην αυξάνεται το βάρος σου καθημερινά. Κάνε focus στο θέμα και πάμε μαζί να δούμε αυτά που έχω για σένα.
 


Κατανάλωσέ το σύντομα
Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση του πρωινού ενισχύει το μεταβολισμό μας, μας κρατάει χορτάτες για πολλές ώρες και μας τραβάει μακριά από λανθασμένες διατροφικές επιλογές, μέχρι το μεσημεριανό γεύμα. Για να επωφεληθείς από το πρωινό και να πετύχεις τη σωστή καύση λίπους, κατανάλωσέ το αμέσως μόλις σηκωθείς από το κρεβάτι.

 

Προσεκτικές επιλογές
Βεβαιώσου ότι οι τροφές που επιλέγεις χαρακτηρίζονται από την αργή πέψη, κάτι που θα σε κρατήσει χορτάτη για περισσότερες ώρες. Αυτές οι τροφές λοιπόν θα πρέπει να είναι γεμάτες σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και η περιεκτικότητά τους σε ζάχαρη αρκετά χαμηλή.
 


Σωστές μερίδες

Αυτός είναι ένας κανόνας που πρέπει να ακολουθείς γενικά στο διατροφικό σου πλάνο. Επειδή όμως ασχολούμαστε με το πρωινό γεύμα στη προκειμένη φάση, πρέπει να σε συμβουλέψω ότι όσο πεινασμένη και αν σηκωθείς, επέλεξε μια μικρή και ικανοποιητική μερίδα που δεν θα αυξήσει τις ημερήσιες θερμίδες. Αν νιώθεις πεινασμένη μετά τη κατανάλωση του γεύματος "γέμισε" το στομάχι σου με νερό ή πράσινο τσάι, που θα βοηθήσουν και το μεταβολισμό.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook