Πίσω στην κορυφή της σελίδας
27.05.2016 | 16:30
Ιωάννα Κούρου

Προετοιμασία για το μπικίνι: Tips για να κάψεις περισσότερες θερμίδες καθώς γυμνάζεσαι

Προετοιμασία για το μπικίνι: Tips για να κάψεις περισσότερες θερμίδες καθώς γυμνάζεσαι
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ακόμα και αν δεν είσαι οπαδός της προσεγμένης διατροφής, δεν έχω σκοπό να σε κατακρίνω. Αντιθέτως, επειδή σε σκέφτηκα είπα να σου προτείνω κάποια tips ώστε να καις περισσότερες θερμίδες καθώς γυμνάζεσαι και να αποκτήσεις το επιθυμητό σώμα, χωρίς να χρειαστεί να κόψεις τίποτα από τα ημερήσια γεύματά σου. Ναι καλά κατάλαβες. Μπορείς να απολαμβάνεις το αγαπημένο σου παγωτό, αρκεί μετά να ακολουθείς αυτά που σου αναφέρω παρακάτω.

Η αλήθεια είναι ότι δεν γίνεται να είμαστε προσηλωμένες και στη σωστή διατροφή και στη σωστή άσκηση. Όλες κάπου υστερούμε. Αν είσαι fan όμως της γυμναστικής, θα δεις ότι με αυτούς τους τρόπους θα δεις σημαντικά αποτελέσματα, χωρίς να το περιμένεις. Θέλω να έχεις σαν στόχο το μπικίνι ή ένα sexy σορτσάκι, ώστε να σου δίνουν έναυσμα να συνεχίσεις χωρίς να τα παρατήσεις στη πρώτη προσπάθεια. Γέμισε λοιπόν τον εαυτό σου με αντοχή, θέληση και πείσμα και πάμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να πούμε οριστικά αντίο στα περιττά κιλάκια και στο extra λίπος.
 


1. Καταλαβαίνεις ότι θα πρέπει να ζορίσεις λίγο τον εαυτό σου και να περνάς περισσότερες ώρες στο γυμναστήριο. Αύξησε τις ασκήσεις που ακολουθείς και επέλεξε περισσότερα βάρη που θα γραμμώσουν και θα ενδυναμώσουν τους μύες σου.

 

2. Επιλέγεις αερόβια άσκηση; Για extra αποτελέσματα κάνε μικρότερα διαλείμματα ενδιάμεσα στις ασκήσεις και κάψε περισσότερες θερμίδες. Καταλαβαίνω ότι είναι αρκετά κουραστικό αλλά ο χρόνος για την εμφάνιση στη παραλία μειώνεται.
 


3. Στις ασκήσεις ισορροπίας (όπως στάση σανίδα) αύξησε τον χρόνο παραμονής σου. Αυτό βοηθάει το σώμα να έχει τη διπλάσια γράμμωση και καύση θερμίδων.
 


4. Τι σχέση έχεις με το σχοινάκι; Ήρθε η ώρα να γίνεις η καλύτερή του φίλη. Πρόσθεσε σε κάθε άσκηση 10 - 15 πηδήματα και το σώμα σου θα συνεχίζει να κάνει καύσεις έως και 48 ώρες μετά.
 


5. Αν κάνεις διάδρομο, ρύθμισε το έδαφος να είναι σε ανηφορική θέση, ώστε να ενισχύεται η αντοχή σου, η καύση θερμίδων και η δύναμή σου.
 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook