Πίσω στην κορυφή της σελίδας
26.04.2016 | 09:00
Ιωάννα Κούρου

STOP! Οι διατροφικές σου επιλογές στη δουλειά αυξάνουν το βάρος σου!

STOP! Οι διατροφικές σου επιλογές στη δουλειά αυξάνουν το βάρος σου!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Όλες έχουμε περάσει από αυτήν τη φάση. Βρίσκεσαι σε μια καθημερινότητα που τρως υγιεινά, είσαι συνεπής με το γυμναστήριο, προσπαθείς να αυξήσεις τις δραστηριότητές σου και ταυτόχρονα να μειώσεις οτιδήποτε είναι βλαβερό για την υγεία σου. Παρόλα αυτά, αρχίζεις και αντιλαμβάνεσαι ότι κάτι δεν πάει καλά με τη ζυγαριά σου. Η πρώτη σκέψη είναι "Η ζυγαριά χάλασε". "Δεν είναι δυνατόν ενώ προσέχω τόσο πολύ ο αριθμός να αυξάνεται"! Κι όμως γίνεται...

Κατά τη διάρκεια της ημέρας (και κυρίως στη δουλειά) καταναλώνουμε σνακ που δεν αντιλαμβανόμαστε τη θερμιδική αξία και ειδικά την ποσότητα της ζάχαρης που περιέχουν. Η κατανάλωση ενέργειας και η πίεση της δουλειάς μας οδηγούν σε (συχνά) διαλείματα με τη συντροφιά ενός γλυκού ή αλμυρού σνακ, που μόνο καλό δεν κάνει στη διατροφή μας! Στο τέλος της ημέρας κάνεις έναν απολογισμό και σκέφτεσαι όλα αυτά που έφαγες. Περιλαμβάνεις το πρωινό, το δεκατιανό, το μεσημεριανό, το απογευμάτινο και φυσικά το βραδινό! Κάτι ξέχασες όμως! Το σοκολατάκι που σε κέρασε ο συνάδελφος για τη γιορτή του! Το καλοψημένο κουλουράκι που συνόδευε τον καφέ σου! Τη μισή σοκολάτα που έφαγες γιατί η διπλανή σου δεν ήθελε άλλο. Κι όμως αυτά παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατροφή! Προσπάθησε να τα παραλείψεις και αν θέλεις να τα αντικαταστήσεις με κάτι πιο υγιεινό.

Ίσως μερικά από τα παρακάτω σνακ που σου προτείνω καταφέρουν να καταπολεμήσουν την ανάγκη για γλυκό ή αλμυρό πειρασμό, να σου προσφέρουν ενέργεια και φυσικά να ενισχύσουν τον οργανισμό σου.

  • 1 μήλο με μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Αποκτάει άλλη γεύση και γίνεται πιο θελκτικό να το απολαύσεις.
  • Γιαούρτι ή cottage cheese με 1 φλιτζάνι φράουλες. Περιέχει αρκετή πρωτεΐνη και οι φράουλες θα προσφέρουν την γλυκιά γεύση που αναζητάς.
  • 1 φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα. Πλούσια σε πρωτεΐνη και σίδηρο! Η μοναδική τους γεύση θα ικανοποιήσει τον ουρανίσκο σου.
  • 3 μανταρίνια. Ζουμερά, γλυκά, χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε βιταμίνη C.
  • 1 φλιτζάνι baby καρότα. Αν θες κάτι αλμυρό έχουμε τη λύση! Τα καρότα θα γίνουν ο αγαπημένος σου φίλος τις ώρες που νιώθεις την αίσθηση της πείνας.

 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook