Πίσω στην κορυφή της σελίδας
27.06.2016 | 18:00
Ιωάννα Κούρου

Εσύ ήξερες ότι η γλυκοπατάτα βοηθάει στο αδυνάτισμα;

Εσύ ήξερες ότι η γλυκοπατάτα βοηθάει στο αδυνάτισμα;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Η αλήθεια είναι ότι η γλυκοπατάτα ξεκίνησε να μπαίνει στη κουζίνα μας πριν από μερικά χρόνια δειλά - δειλά. Εντάξει, υπάρχουν και οι "ψαγμένες" της παρέας που ορκίζονται σε αυτή τη τροφή και πάντα την προτιμούσαν, αλλά υπάρχουμε κι εμείς που η μαμά μας μας έμαθε να τρώμε την κλασσική πατάτα ή αλλιώς γεώμηλο, ψητή ή ακόμα χειρότερα τηγανιτή. Επειδή όμως μας αρέσει να ενημερωνόμαστε και να εξελίσσουμε τη διατροφή μας, αναζητούμε συνεχώς νέες τροφές που θα πως θα ικανοποιήσουν τις γευστικές μας επιθυμίες, χωρίς φυσικά να χαλάσουμε τη δίαιτά μας.

Και κάπου εδώ θα ξαναμπεί στην κουβέντα η γλυκοπατάτα. Αυτό το λαχανικό με ρίζες από την Λατινική Αμερική, έχει σκοπό να γίνει ο σύμμαχός μας στο αδυνάτισμα και ταυτόχρονα να κρατήσει γεμάτο το στομάχι μας. Φυσικά, τα οφέλη που έχει να προσφέρει στην υγεία μας είναι εξίσου πολλά και σημαντικά. Πως γίνεται αυτό; Θέλω να συνεχίσεις να διαβάζεις, καθώς παρακάτω θα βρεις 8 σημαντικού λόγους που από σήμερα κιόλας θα την προσθέσουν στη shopping list σου!


1. Περιέχει πολύ λίγες θερμίδες και η γλυκιά της γεύση θα σε βοηθήσει να την εντάξεις σε γλυκά και αλμυρά πιάτα. Είναι η ιδανική απόλαυση αν δεν θες να νιώθεις τύψεις.

2. Ο γλυκαιμικός δείκτης μιας βραστής γλυκοπατάτας ισορροπεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην αναζητείς κάτι γλυκό και θερμιδοφόρο στη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, αυτή του η ιδιότητα αποτρέπει από τον διαβήτη και κατ' επέκταση από την αύξηση βάρους.

3. Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, και ιδιαίτερα σε πολυφαινόλες και βιταμίνη C. Αυτές οι ελεύθερες ρίζες αγωνίζονται κατά της αύξησης βάρους και της γήρανσης.

4. Λόγω των αντιφλεγμονωδών δυνάμεων, μπορεί να αποβάλλει το φούσκωμα από το στομάχι και να επαναφέρει την κοιλιά σου στο αρχικό επίπεδο.
 


5.
Περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες καλίου από την μπανάνα, με αποτέλεσμα να σε απαλλάξει μια και καλή από τα προβλήματα της πέψης και τις μυικές κράμπες.

6. Περιέχει 35% περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι, η οποία θεραπεύει τα οστά, τα δόντια και το δέρμα και προστατεύει τον οργανισμό μας από τα κρυολογήματα.

7. Επειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, μειώνουν τον κίνδυνο της ανάπτυξης χρόνιων παθήσεων και καρδιακών ασθενειών.

8. Μια μεσαία γλυκοπατάτα περιέχει περισσότερη βιταμίνη A από αυτή που αναζητάει ο οργανισμός, με αποτέλεσμα να προστατεύει τα νεφρά και τους πνεύμονες.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook