Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.02.2017 | 09:00
Δέσποινα Θεοδωροπούλου

Τσικνοπέμπτη: Το μενού της επόμενης μέρας... για να μην παχύνεις!

Τσικνοπέμπτη: Το μενού της επόμενης μέρας... για να μην παχύνεις!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Είναι Τσικνοπέμπτη και ξέρουμε όλες πολύ καλά τι σημαίνει αυτό: μπριζολάκια, παϊδάκια, κρασιά, μπίρες και σίγουρα φούσκωμα στην κοιλίτσα. Δεν γίνεται όμως να το αποφύγουμε γιατί το κρέας εκείνη την ημέρα είναι παντού! Άσε που αν βγούμε με την παρέα, δεν γίνεται να κοιτάμε και να μας λένε ξενέρωτες. Ας απολαύσουμε λοιπόν τη μέρα, με όση σύνεση και εγκράτεια μπορεί η καθεμία, κι ας ακολουθήσουμε αυτό το μενού την επόμενη μέρα -που θα μας κάνει σίγουρα να νιώσουμε καλύτερα και να μην ανέβει ο δείκτης της ζυγαριάς.


ΤΙ ΝΑ ΦΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

-Πρωινό
Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και γάλα και 2 φρυγανιές με μία 30 γραμμ. άπαχο τυρί (cottage, ανθότυρο)

-Μεσημεριανό
150 γραμμ. σουβλάκι κοτόπουλο και μία σαλάτα εποχής με 1 κ.γ. λάδι και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

-Απογευματινό
1 γιαούρτι 2% με μία κουταλιά μέλι και κανέλα

-Βραδινό
1 βραστό αβγό και 1 ανάμεικτη σαλάτα με μία φρυγανιά
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
6 καλλυντικά που αν μπορούσαμε να πάρουμε στο Survivor τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα
Άνοιξη – Καλοκαίρι 2017: Τα πιο στιλάτα παπούτσια της αγοράς που ξεκινούν από 15€
Γυμναστική στο σπίτι: 5 σούπερ ασκήσεις για γράμμωση σε όλο το σώμα
La fábrica: Η ονειρική αρχιτεκτονική δημιουργία που χτίστηκε στις “στάχτες” ενός εργοστασίου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook