Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.10.2015 | 09:00

Ασκήσεις για γραμμωμένα πόδια και σέξι γλουτούς...

Ασκήσεις για γραμμωμένα πόδια και σέξι γλουτούς...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Σέξι σφριγηλά οπίσθια και αδύνατα γραμμωμένα πόδια... Το όνειρο κάθε γυναίκας. Δυστυχώς όμως αυτά τα όνειρα δεν γίνονται πραγματικότητα χωρίς κόπο, χωρίς στόχο και επιμονή. Και δεν χωράνε δικαιολογίες. Η Ιωάννα Κολιακουδάκη ετοίμασε ένα πρόγραμμα για σένα, το οποίο μπορείς να το κάνεις -ό,τι ώρα θέλεις και μπορείς- στο σπίτι σου!

Ασκήσεις για να αποκτήσουν γράμμωση τα πόδια σου, να σφίξουν οι γλουτοί σου, να διώξεις το περιττό λίπος και την ανεπιθύμητητ κυτταρίτιδα. Ασκήσεις για να φορέσεις ευχάριστα το μίνι σου και το στενό σου τζιν... ;)

Θυμήσου ότι για το επιθυμητό αποτέλεσμα, πρέπει να επαναλαμβάνεις τις ασκήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ



Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Τα 5 μεγαλύτερα hair trends που θα βλέπουμε παντού το 2018!
Κάν'το μόνη σου: Χειροποίητα σκουλαρίκια που θα δώσουν στιλ στο look σου
Τα μυστικά της Emma Roberts: Πως “σώζει” τις ατασθαλίες και τι τρώει η νεαρή ηθοποιός
Holiday blues... and pinks: Οι πιο stylish χρωματικοί συνδυασμοί για να ανανεώσεις το χώρο σου!
Top 10