Πίσω στην κορυφή της σελίδας
18.09.2015 | 09:00

Ασκήσεις για γρήγορη γράμμωση: Απόκτησε αδύνατο και γυμνασμένο σώμα

Ασκήσεις για γρήγορη γράμμωση: Απόκτησε αδύνατο και γυμνασμένο σώμα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Αν έχεις να γυμναστείς καιρό και έχεις αποφασίσει να ξεκινήσεις, καθώς δεν μπορείς άλλο τα ενοχλητικά παχάκια και το λίπος, κάνε αυτές τις ασκήσεις που ετοίμασε η Ιωάννα Κολιακουδάκη. Ένα εύκολο πρόγραμμα που υπόσχεται γρήγορη γράμμωση και αδύνατο σώμα. Ασκήσεις που αντικαθιστούν το χαλαρό και ενοχλητικό λίπος με γραμμωμένους και δυνατούς μύες!

Εφοδιάσου με θέληση και δείξε συνέπεια και υπομονή γιατί το επιθυμητό αποτέλεσμα θέλει και αυτό τον χρόνο του! Αρκεί να μην αμελείς την γυμναστική σου και να επαναλαμβάνεις τις ασκήσεις 3-4 φορές την εβδομάδα.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
7 skin method! Το νέο κορετάτικο trend στο skincare που πρέπει να δοκιμάσεις τουλάχιστον ένα βράδυ
Fashion Week: Μια βόλτα στις πασαρέλες του Λονδίνου και στις κολεξιόν του επόμενου Φθινοπώρου
Κι όμως, η σωστή προετοιμασία για το μπικίνι ξεκινάει τώρα!
Κάδρα και πίνακες: Πώς να κρεμάσεις την... τέχνη στους τοίχους σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook