Πίσω στην κορυφή της σελίδας
25.11.2015 | 09:00
Δέσποινα Θεοδωροπούλου

Γυμναστική: Ασκήσεις για να χάσεις πόντους από κοιλιά, πόδια και ψωμάκια

Γυμναστική: Ασκήσεις για να χάσεις πόντους από κοιλιά, πόδια και ψωμάκια
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Αυτήν την εβδομάδα η Ιωάννα Κολιακουδάκη, ετοίμασε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα σε βοηθήσει να χάσεις πόντους. Κοινώς θα σε βοηθήσει να φορέσεις μικρότερο νούμερο ρούχα.

Με τις ασκήσεις αυτές -που μπορείς να κάνεις σπίτι σου όποτε έχεις χρόνο- μπορείς να διώξεις το ενοχλητικό λίπος από την κοιλιά, τη μέση, την περιφέρεια και τους μηρούς. Τρια μέρη του σώματος που εμείς οι γυναίκες είθισται να παχαίνουμε πιο εύκολα. Θυμήσου μόνο πως χρειάζεται επανάληψη 3-4 φορές την εβδομάδα και μια καλή διατροφή για να έχεις αποτέλεσμα.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ




Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook