Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.01.2011 | 01:20

Double Duty Exercise: Τέλειο σώμα με 15 λεπτά γυμναστικής

Double Duty Exercise: Τέλειο σώμα με 15 λεπτά γυμναστικής
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Τι θα έλεγες αν με ένα σούπερ πρόγραμμα γυμναστικής μόλις 15 λεπτών αποκτούσε το πιο σφιχτό και σέξι σώμα; Ποιο είναι το μυστικό; Να ανεβάσεις ρυθμούς, να κάνεις διπλές ασκήσεις.

Double Duty Exercises

Μην σε τρομάζει το όνομα. Δεν πρόκειται για ασκήσεις που θα πρέπει να είσαι η Νάντια Κομανέτσι για να τις εκτελέσεις στο ταρτάν.

Πρόκειται για ένα πλάνο ασκήσεων το οποίο ακολουθούν δεκάδες διάσημες στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον Hollywood trainer που έχει αναλάβει στο παρελθόν την εκγύμναση μεταξύ άλλων της Reese Witherspoon, της Julian Moore και της Meg Ryan Michael George: "Κάνεις διπλή εξάσκηση στο μισό χρόνο, γιατί καθεμιά από τις ασκήσεις επικεντρώνει σε ένα πακέτο “προβληματικών” σημείων στο σώμα σου, που σε ταλαιπωρούν, όπως τα ψωμάκια, η κοιλιά, τα μπρατσάκια κτλ." 

Έχουμε να σου παρουσιάσουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής με απλές ασκήσεις που θα επικεντρώσουν σε όλα αυτά τα “προβληματικά” σημεία του σώματος.

Κανέ κλικ εδώ για να δεις τις ασκήσεις. Ακολούθησε τις συμβουλές και θα δείς γρήγορα αποτελέσματα.

Κάνε την παραπάνω εξάσκηση 3 φορές την εβδομάδα και επιπλέον 30 λεπτά καρδιαγγειακή άσκηση, όπως για παράδειγμα τρέξιμο. Έτσι θα βρεις δυο φορές πιο γρήγορα το δρόμο για ένα αδύνατο, γραμμωμένο σώμα σε μόλις 6 εβδομάδες.
 

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Δεν είναι αυτό που νομίζεις! Ένα stylish χτένισμα που μοιάζει δύσκολο αλλά γίνεται πανεύκολα!
Σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, βραχιόλια, κολιέ: Η fashion editor προτείνει τα ωραιότερα της αγοράς
Ασκήσεις για σύσφιξη και γράμμωση που μπορείς να κάνεις σε ένα δωμάτιο
Μια μυκονιάτικη βίλα διεθνών προδιαγραφών που θα σε ενθουσιάσει με την κομψότητά της
Top 10