Πίσω στην κορυφή της σελίδας
03.10.2014 | 22:30

Πέντε ασκήσεις για να δείχνεις πιο ψηλή και σέξι σε κάθε περίσταση

Πέντε ασκήσεις για να δείχνεις πιο ψηλή και σέξι σε κάθε περίσταση
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Έχεις σκεφτεί ποτέ πως μπορεί ο λόγος που δεν σου αρέσει ο εαυτός σου στις φωτογραφίες είναι η στάση του σώματος; Φαντάστηκες ποτέ πως με τις κατάλληλες ασκήσεις yoga μπορείς να δείχνει ακόμη και πιο ψηλή; Οι πιο κλασικές yogi asanas βοηθούν το σώμα να ευθυγραμμιστεί, φέρνουν τους ώμους στη σωστή θέση και τεντώνουν τη σπονδυλική στήλη.

Η yoga instructor Ιωάννα Κολιακουδάκη έχει τις ασκήσεις για να διορθώσεις τις ατέλειες στο σώμα, όσες δηλαδή οφείλονται σε λάθος στάση του σώματος και έτσι να δείχνεις πάντα πιο ψηλά και σέξι. [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

/

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τις συμβουλές της Ιωάννας σε κάθε θέση. Οι ασκήσεις είναι απλές και θα δεις πως θα αποκτήσεις μεγαλύτερη ευλυγισία αρκεί να είσαι “επιμελής fitness μαθήτρια” και να έχεις υπομονή.

Επανάλαβε τις ασκήσεις κάθε πρωί πριν ξεκινήσεις για τη δουλειά. Αρκεί να αφιερώσεις 15' λεπτά της ώρας.

Μικρά μυστικά της καθημερινότητας
Εκτός από τις ασκήσεις, για να δείχνεις πιο σέξι και πιο ψηλή πρέπει να προσέχεις όλα όσα καθημερινά “θολώνουν” τη στάση του σώματος:

/

α. Πάρε θέση σωστά στον υπολογιστή. Ρύθμισε την πλάτη της καρέκλας σου στο γραφείο και φρόντισε όταν κάθεσαι να ακουμπάς πίσω χωρίς να καμπουριάζεις.

/

β. Η ένταση και το στρες έχουν την τάση να... συγκεντρώνονται στον αυχένα. Πιέζεις τους ώμους προς τα πάνω και έτσι μοιάζεις σαν να καμπουριάζεις. Άσε που αυτό είναι που επιδεινώνει τους πόνους στην πλάτη. Κάθε φορά που στρεσάρεσαι κάνε το εξής:

- Άφησε τα χέρια χαλαρά στο πλάι.

- Πάρε μια βαθιά ανάσα να γεμίσει το στήθος αέρα, κατέβασε τους ώμους χαμηλά και πίεσε προς τα πίσω στο σημείο της ωμοπλάτης.

- Προσπάθησε να διατηρείς τη θέση αυτή και να μην φέρνεις τους ώμους μπροστά και ψηλά.

/

γ. Απόφυγε την καθημερινή χρήση τσάντας με λουράκι που στέκεται στον ώμο. Αν πάλι έχεις αγαπημένη τσάντα σε αυτό το στιλ, μην ξεχνάς να τη φοράς πότε από το δεξί και πότε από τον αριστερό ώμο για να μην επιβαρύνεις μόνο τη μία πλευρά.

δ. Τις ώρες χαλάρωσης! Όταν αράζεις στον καναπέ, όταν κοιμάσαι δεν πρέπει να έχεις ψηλό μαξιλάρι ή δύο μαξιλαρια μαζί κάτω από τον αυχένα σου. Φρόντισε να ξαπλώσεις με το σώμα καλά ευθυγραμμισμένο ή να κάτσεις στον καναπέ καλά με την πλάτη να μην καμπουριάζει.

ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ
/

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
και δες τις πέντε ασκήσεις που θα διορθώσουν το σώμα στους ώμους, την πλάτη και τη μέση, αλλά και θα αναδείξουν γάμπες και γλουτούς.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook