Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.10.2012 | 17:35

Fitness Ball!Πρόγραμμα γυμναστικής με μπάλα για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι

Fitness Ball!Πρόγραμμα γυμναστικής με μπάλα για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Είσαι από εκείνες που έχουν ήδη μπάλα ή από εκείνες που συνεχώς λένε ότι θέλουν να αγοράσουν μία, αλλά τελικά δεν προέκυψε; Να ξέρεις, πως η fitness ball είναι από τα καλύτερα βοηθήματα γυμναστικής... Κάνει την εξάσκηση πολύ πιο ευχάριστη και αποτελεσματική. 

Η Personal Trainer Holmes Place Maroussi Βάσω Δημητροπούλου σχεδίασε ένα ειδικό πρόγραμμα με μπάλα για όλο το σώμα. Βρες ποια ταιριάζει στο δικό σου σωματότυπο, αγόρασέ την και ξεκίνησε τη γυμναστική στο σπίτι σου. Θα δεις τρομερές αλλαγές στο σώμα σου... 

Fitness Ball ή Μπάλα Ισορροπίας
Οι ασκήσεις με την μπάλα ξεκίνησαν πολλά χρόνια πριν για αποθεραπεία από τραυματισμούς. Ήταν ένα από τα βασικά όργανα  της λεγόμενης σουηδικής γυμναστικής για άτομα με προβλήματα μυικών πόνων και πόνων στις αρθρώσεις. Με τον καιρό όμως οι γυμναστές ανακάλυψαν πως εκτελώντας τις ασκήσεις πάνω σε μπάλα έχεις διπλά οφέλη:

1. Κάθε φορά που κάνεις μια άσκηση πάνω στην μπάλα, το σώμα σου ανταποκρίνεται στην προσπάθεια να ισορροπήσει επάνω σε αυτή. Τι σημαίνει αυτό; Πως παράλληλα γυμνάζεις τους κοιλιακούς και τους μύες της πλάτης.

2. Η μπάλα γυμναστικής προστατεύει και τη μέση από τραυματισμούς, αφού την αγκαλιάζει σε όλη τη διάρκεια της εξάσκησης. 

Πώς θα διαλέξεις την κατάλληλα μπάλα για σένα;
Οι Fitness ball έχουν διαφορετικό μέγεθος, για να ταιριάζουν στο σώμα του καθενός. Για να είσαι σίγουρη πως θα επιλέξεις την κατάλληλη για το δικό σου σωματότυπο ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:

- Η πιο σημαντική παράμετρος για να ξέρεις πως η διάμετρος της μπάλας είναι κατάλληλη είναι να μπορείς να κάτσεις σε αυτή λυγίζοντας τα γόνατα κατά 90o. Κράτησε στο μυαλό σου πως οι μηροί των ποδιών θα πρέπει να είναι παράλληλα με το έδαφος και η λεκάνη να μην είναι πιο χαμηλά από το ύψος των γονάτων. Σαν να κάθεσαι αναπαυτικά στο κάθισμα μιας καρέκλας, από όπου και μπορείς να ακουμπάς τα πέλματα στο έδαφος.

- Για γυναίκες ύψους 1.55μ. εως 1,70 διάλεξε μια μπάλα με διάμετρο 55 εκατοστών. Για γυναίκες από 1,73μ. μέχρι 1,85μ. προτίμησε μια μπάλα διαμέτρου 65 εκατοστών. Αν είσαι ακόμη πιο ψηλή τότε επίλεξε μια μπάλα με διάμετρο 75 εκατοστών.

- Οι ασκήσεις δυσκολεύουν ανάλογα και με το πόσο αέρα έχει η μπάλα. Όσο πιο φουσκωμένη είναι, τόσο πιο απαιτητικές και δύσκολες γίνονται οι ασκήσεις.

Πώς θα εκτελέσεις τις ασκήσεις;
Θα χρειαστείς φυσικά την μπάλα, που θα βρεις σε κάθε κατάστημα με είδη γυμναστικής σπιτιού. Η τιμή της δεν είναι απαγορευτική. Ξεκινά από 15-20€, ποσό που σίγουρα δεν θα σε κάνει να... ξεφυσάς! Επιπλέον θα χρειαστείς για κάποιες ασκήσεις δύο βαράκια.

- Μην ξεχάσεις να κάνεις το ζέσταμά σου.
- Εκτέλεσε κάθε άσκηση 20 φορές πριν περάσεις στην επόμενη.
- Αφού ολοκληρώσεις όλο το σετ των ασκήσεων κάνε 2 λεπτά διάλειμμα και επανάλαβε όλες τις ασκήσεις 3 φορές.
- Ακολούθησε το πρόγραμμα το λιγότερο τρεις φορές την εβδομάδα από 20 λεπτά!


Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε την Βάσω Δημητροπουλου Personal trainer Holmes Place Maroussi

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook