Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.05.2014 | 22:49
Μάντη Περσάκη

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ! Τι χρειάζεσαι για να γυμνάσεις γλουτούς και κοιλιά; Τον τοίχο του σπιτιού σου

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ! Τι χρειάζεσαι για να γυμνάσεις γλουτούς και κοιλιά; Τον τοίχο του σπιτιού σου
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Σε έναν τοίχο ίσως γράφονται τα καλύτερα συνθήματα ή τα πιο ρομαντικά μηνύματα αγάπης. Ακόμη στον τοίχο ενδέχεται να στηριχθούν τα πιο όμορφα έργα τέχνης. Ποιος όμως θα στο 'λεγε πως σε έναν τοίχο μπορείς να “χτίσεις”  τους πιο σέξι γλουτούς, να γυμνάσεις τους κοιλιακούς και να  τονώσεις τα πόδια; Σήμερα κάνουμε γυμναστική χωρίς όργανα! Απλά με τη βοήθεια του τοίχου του σπιτιού...
 
Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σου δείχνει ασκήσεις που μπορείς να κάνεις με μόνο βοήθημα τον τοίχο του σπιτιού σου. Ένα πρόγραμμα για να τονωθούν τα πόδια και οι γλουτοί, αλλά και η κοιλιά που συμμετέχει ενεργά στις ασκήσεις.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Η Μάντη Περσάκη έχει ετοιμάσει όπως κάθε φορά, τις ασκήσεις βήμα-βήμα για να καταλάβεις πώς ακριβώς θα τις εκτελέσεις. Τσέκαρε λοιπόν τις ασκήσεις που ακολουθούν, διάβασε τις οδηγίες και τις συμβουλές της καθηγήτριας φυσικής αγωγής και κράτησε στο μυαλό σου τα παρακάτω:


/
- Αυτή τη φορά μην μετράς επαναλήψεις. Κράτησε δίπλα σου ένα χρονόμετρο (τσέκαρε το κινητό σου, θα βρεις σίγουρα ένα) και μέτρησε 30'' δευτερόλεπτα, μέσα στα οποία θα κάνεις χωρίς να σταματάς κάθε άσκηση.



/

- Κάνε ένα διάλειμμα 10'' δευτερολέπτων ανάμεσα στις ασκήσεις και προχώρησε στην επόμενη άσκηση. Μπορείς να πιεις και λίγο νεράκι στα διαλείμματα, αλλά όχι πολύ, για να μην νιώσεις δυσφορία στην κοιλιά.


- Αφού ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις, επανάλαβε με τον ίδιο τρόπο όλο το σετ δύο ακόμη φορές.

/

- Δεν χρειάζεται να σου υπενθυμίσω πως για να δεις αποτέλεσμα, όπως και με κάθε πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να επιστρέφεις στις ασκήσεις και τον τοίχο γυμναστικής σου το λιγότερο τρεις φορές την εβδομάδα!

Διάλεξε τοίχο και... ξεκίνα τη γυμναστική!
Τώρα λοιπόν είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις! Φόρεσε τη φόρμα σου και όχι παπούτσια αυτή τη φορά. Δεν θέλεις να αφήσεις σημάδια στον αγαπημένο σου τοίχο!! Θυμήσου να έχεις ένα μαξιλαράκι μαζί σου, σε περίπτωση που νιώθεις κάπως άβολα από την επαφή με το έδαφος.

ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
/

Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε την καθηγήτρια αγωγής Μάντη Περσάκη για την παρουσίαση των ασκήσεων


Θέλεις να βρεις περισσότερα προγράμματα γυμναστικής; Ψάχνεις τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις πιο όμορφο σώμα πριν το καλοκαίρι; Κάνε "κλικ" εδώ και βρες το fitness program που σου ταιριάζει στη σελίδα του FITNESS.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook