Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.07.2014 | 22:51
Μάντη Περσάκη

Για την παραλία! Η Μάντη Περσάκη έχει τις ασκήσεις για να γυμνάσεις το εσωτερικό των μηρών

Για την παραλία! Η Μάντη Περσάκη έχει τις ασκήσεις για να γυμνάσεις το εσωτερικό των μηρών
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Αν σε ρωτούσα τι ασκήσεις πρέπει να κάνεις για να διώξεις την κοιλίτσα θα μου απαντούσες πιθανότατα κοιλιακούς. Ή αντίστοιχα για τα μπρατσάκια, θα σκεφτόσουν άρσεις με βαράκια. Με το εσωτερικό όμως των μηρών τι μπορείς να κάνεις; Πώς θα γυμνάσεις το δύσκολο σημείο ανάμεσα στα μπουτάκια;

Η Μάντη Περσάκη, καθηγήτρια φυσικής αγωγής, έχει όλες τις λεπτομέρειες και φυσικά τις ασκήσεις για να τα καταφέρεις.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Πρόσεξε τις ασκήσεις βήμα, βήμα όπως στις παρουσιάζει η Μάντη και διάβασε τις οδηγίες που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις πως θα τις εκτελέσεις.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 20 φορές και προχώρησε στην επόμενη χωρίς διάλειμμα. Αφου ολοκληρώσεις το πρώτο σετ, πάρε μια ανάσα για 1' λεπτό και επανάλαβε όλες τις ασκήσεις 4 φορές.

- Μην αμελείς να επαναλαμβάνεις την άσκηση και με τα δύο πόδια όπου χρειάζεται εναλλαγή.

- Αν θέλεις να έχεις πιο άμεσα αποτελέσματα επανάλαβε την άσκηση όσο περισσότερο μπορείς. Όταν νιώσεις ένα ελαφρύ μούδιασμα στο εσωτερικό των μηρών, κάνε 10 ακόμη επαναλήψεις.

- Φρόντισε να επιστρέφεις στο ασκησιολόγιο τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρα
Ευχαριστούμε την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη, για την παρουσίαση των ασκήσεων

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook