Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.11.2014 | 21:57

No time fitness routine! Μία άσκηση -μόνο- την ημέρα αρκεί... Έχεις 3 λεπτά;

No time fitness routine! Μία άσκηση -μόνο- την ημέρα αρκεί... Έχεις 3 λεπτά;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Οι υποχρεώσεις πολλές και πάντα είναι η γυμναστική που μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Δεν έχεις χρόνο και είναι κατανοητό. Κι αν σου έλεγα πως μπορείς να κάνεις μία άσκηση την ημέρα που θα σου πάρει μόλις 3' με 5' λεπτά;

Ο personal trainer Επαμεινώνδας Κώνστας μας δίνει επτά ασκήσεις, ώστε να έχουμε μία για κάθε μέρα της βδομάδας. Γιατί το θέμα δεν είναι πόση ώρα θα γυμνάζεσαι, αλλά να μάθεις τον εαυτό σου να το κάνει καθημερινά. [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ]

Ξέχασε τη διάρκεια και επικέντρωσε στην επανάληψη
Οι ειδικοί του fitness το έχουν διαπιστώσει πολλές φορές. Εκείνο που είναι πιο σημαντικό είναι να γίνει η εξάσκηση συνήθεια. Κι αυτό σίγουρα δεν θα το καταφέρεις συμπληρώνοντας μία ή δύο ακόμη ώρες "αγγαρείας" σε κάποιο fitness μάθημα που θα παραφορτώσει το ήδη βεβαρημένο σου πρόγραμμα.



Μπορείς να γυμνάζεσαι κάθε μέρα έστω και για 5' λεπτά; Είναι σίγουρα προτιμότερο από το να μην κάνεις τίποτα. Ξεκίνα λοιπόν με αυτό το πρόγραμμα για τρεις εβδομάδες και θα δεις πως σύντομα η γυμναστική θα σου γίνει απαραίτητη. Κάνε τις ασκήσεις του personal trainer, φρόντισε να βγαίνεις μισή ώρα, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα για τρέξιμο ή έντονο περπάτημα και όλα θα είναι fit-ntastic!



ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Fitness Quiz! Πόσο καλά γνωρίζεις τον τρόπο που επιδρά η γυμναστική στο σώμα σου; [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Ακολούθησε τις οδηγίες του Επαμεινώνδα και τσέκαρε κάθε άσκηση προσεκτικά.

Πάρε το χρονόμετρό σου. Αυτό του κινητού εν προκειμένω είναι υπεραρκετό. Ξεκίνα λοιπόν με 1' λεπτό. Εκτέλεσε την άσκηση χωρίς να σταματάς και με σταθερό ρυθμό για 1' λεπτό. Κάνε ένα διάλειμμα 30'' δευτερολέπτων και επανάλαβε, άλλη μια φορά.

Βδομάδα τη βδομάδα, πρόσθετε ένα έξτρα λεπτό στην εξάσκησή σου, αφού θα το διαπιστώσεις και μόνη σου πως το σώμα έχει πια δυναμώσει και μπορείς περισσότερο.

Κάθε μέρα, η άσκηση επικεντρώνει σε άλλο σημείο του σώματος, έτσι ώστε στο τέλος των επτά ημερών να έχεις γυμνάσει όλο το σώμα.

Μπορείς να την κάνεις το πρωί που ξυπνάς, αφού γυρίσεις από τη δουλειά ή και το βράδυ 30' λεπτά πριν κοιμηθείς. Αρκεί να ξεκλέψεις 4-5' λεπτά για αν γυμναστείς και είσαι εντάξει.


ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δεις τις ασκήσεις...

Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε τον Επαμεινώνδα Κώνστα για την παρουσίαση των ασκήσεων


ΓΥΝΑΙΚΑ 48 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ!! Πόσους ρόλους φοράει μια γυναίκα;
1. Time management tips για να οργανώσεις σωστά το χρόνο σου! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

2. Πώς να μετατρέψεις το πρωινό σου μακιγιάζ σε βραδινό μόνο με ένα μολύβι! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

3. OFFICE LOOKS: Τι να φορέσεις για να είσαι καλοντυμένη στο γραφείο! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

4. Pets rock! Γιατί ένα κατοικίδιο θα κάνει καλό στην ψυχολογία και στην οικογένειά σου! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook