Πίσω στην κορυφή της σελίδας
13.10.2014 | 22:55
Μάντη Περσάκη

Ασκήσεις από τη Μάντη Περσάκη για να διώξεις τα ανεπιθύμητα ψωμάκια!

Ασκήσεις από τη Μάντη Περσάκη για να διώξεις τα ανεπιθύμητα ψωμάκια!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Είναι κάποια κορίτσια που ταλαιπωρούνται από ψωμάκια στους μηρούς, παχάκια που τις κάνουν να αισθάνονται άβολα με οτιδήποτε εφαρμοστό από τη μέση και κάτω. Έχουμε το σχέδιο για να μειώσεις τους πόντους από τους μηρούς και να χάσεις τα ψωμάκια.

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σου δείχνει ασκήσεις που επικεντρώνουν στο σημείο και θα σε βοηθήσουν να δεις αποτέλεσμα. [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ].

Plus:
Έχουμε όλες τις extra πληροφορίες και τα fitness tips για να διώξεις τα ψωμάκια!

Βήμα πρώτο...
Ψωμάκια=λίπος και στη συγκεκριμένη περιοχή και υγρά που ίσως συσσωρεύονται και με τη μορφή κυτταρίτιδας. Τουτέστιν, χρειάζεσαι πέρα από τις κατάλληλες ασκήσεις και αερόβια γυμναστική. Τρέξιμο, ποδήλατο ή έντονο περπάτημα για 30' λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα αρκεί. Αυξάνεις τις καύσεις του οργανισμού και έτσι καις περισσότερο λίπος.



ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δεις τι συμβαίνει και παρουσιάζεις κατακράτηση υγρών.

Βήμα δεύτερο...
Η Μάντη Περσάκη έφτιαξε ένα πρόγραμμα που θα σου φανεί πολύ χρήσιμο. Από την πρώτη, μέχρι την τελευταία άσκηση επικεντρώνεις όλη σου την προσπάθεια στα πόδια και συγκεκριμένα σους μηρούς. Μην φοβηθείς πως θα δώσεις ανεπιθύμητο όγκο στο σημείο τονώνοντας τους μύες. Οι ασκήσεις είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να γυμνάζουν, να τονώνουν και να μακραίνουν τους μύες.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;

Πρόσεξε τις ασκήσεις βήμα, βήμα όπως στις παρουσιάζει η Μάντη και διάβασε τις οδηγίες που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις πως θα τις εκτελέσεις.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 20 φορές και προχώρησε στην επόμενη χωρίς διάλειμμα. Αφού ολοκληρώσεις το πρώτο σετ, πάρε μια ανάσα για 1\' λεπτό και επανάλαβε όλες τις ασκήσεις 4 φορές.

- Μην αμελείς να επαναλαμβάνεις την άσκηση και με τα δύο πόδια όπου χρειάζεται εναλλαγή.

- Αν θέλεις να έχεις πιο άμεσα αποτελέσματα επανάλαβε την άσκηση όσο περισσότερο μπορείς. Όταν νιώσεις ένα ελαφρύ μούδιασμα στα πόδια, κάνε 10 ακόμη επαναλήψεις.

- Φρόντισε να επιστρέφεις στο ασκησιολόγιο τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.


ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΗΜΑ, ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΕΔΩ

*Ρίξε μια ματιά και εδώ. Η Μάντη μας έχει δώσει παλιότερα και ασκήσεις για το εσωτερικό των μηρών που μπορεί να σου φανούν εξίσου χρήσιμες. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ.

Βήμα τρίτο
Κάθε fitness προσπάθεια προϋποθέτει τόσο γυμναστική, όσο και σωστή διατροφή. Λένε μάλιστα πως σε κάθε περίπτωση τα αποτελέσματα έρχονται σε ποσοστό 70% από τη σωστή διατροφή και σε 30% από την εξάσκηση (μην υποτιμάς καθόλου αυτό το 30%). Γι' αυτό μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε άπαχη πρωτεΐνη που αγαπά τους μύες και φρούτα και λαχανικά που ενυδατώνουν και προσφέρουν αντιοξειδωτικά και φυτικές είναι είναι απαραίτητη.



Έχουμε ένα πρόγραμμα για να χάσεις λίπος και πόντους που μπορείς άνετα να συνδυάσεις με τη γυμναστική σου. ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δεις περισσότερα...


Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε τη Μάντη Περσάκη για την παρουσίαση των ασκήσεων.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook