Πίσω στην κορυφή της σελίδας
29.09.2013 | 23:01
Ράνια Τζανακάκη

Πες μου τι γυμναστική κάνεις, να σου πω τι να φας για να αδυνατίσεις περισσότερο και γρηγορότερα!

Πες μου τι γυμναστική κάνεις, να σου πω τι να φας για να αδυνατίσεις περισσότερο και γρηγορότερα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Βρήκες τη γυμναστική που σου ταιριάζει. Και σαν καλό κορίτσι που σέβεται τον εαυτό του είσαι συνεπής. Δεν βαριέσαι και απολαμβάνεις τα θετικά αποτελέσματα που έχει στο σώμα σου και στην υγεία σου γενικότερα.

Να σου πω όμως ένα μυστικό; Αν συνδυάσεις γυμναστική με σωστή διατροφή θα δεις τα ευεργετικά αποτελέσματα γρηγορότερα. Η γυμνάστρια-διατροφολόγος Ράνια Τζανάκη σου δείχνει τι πρέπει να τρως ανάλογα με τη γυμναστική που κάνεις έτσι ώστε να χάσεις περισσότερα κιλά και πόντους. Τέλειο; 


Γυμναστική και διατορφή

"Η αλήθεια όμως είναι ότι το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται καθημερινά πρωτεΐνη, υδατάνθρακες, λίπος, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και νερό προκειμένου να λειτουργήσει σωστά. Όλα αυτά καλό θα ήταν να παρέχονται μόνο από τα τρόφιμα" εξηγεί η κα. Τζανακάκη.

Όταν γυμνάζεσαι όμως κάθε μία από τις κατηγορίες των τροφών βοηθά στην καλύτερη "αξιοποίηση" της γυμναστικής από τον οργανισμό. Για τους ασκουμένους οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες και τα λίπη συμβάλουν ως εξής:

- Η πρωτεΐνη βοηθά στη δόμηση και στην αποκατάσταση των μυών, των κυττάρων και των ζωτικών ιστών.

- Οι υδατάνθρακες παρέχουν ενέργεια και βοηθούν στην αποκατάσταση του μυικού και του ηπατικού γλυκογόνου που χάνεται με την άσκηση.

- Τα λίπη παρέχουν ενέργεια όταν οι παραπάνω πηγές ενέργειας έχουν εξαντληθεί.


Ενυδάτωση του οργανισμού
. Πολύ σημαντικός παράγοντας αποτελεί και η ενυδάτωση του οργανισμού καθότι με την άσκηση αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος.  Αν δεν γίνει επαρκής πρόσληψη υγρών τότε ο οργανισμός μπορεί να παρουσιάσει αφυδάτωση κράμπες, εξάντληση. Η αφυδάτωση γίνεται πιο έντονη με την κατανάλωση αλκοόλ και μεγάλων ποσοτήτων καφεΐνης και αναψυκτικών.

Η Ράνια Τζανακάκη σου δίνει προτάσεις για γεύματα που πρέπει να φας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική.







Μήπως πρέπει να πάρω συμπληρώματα διατροφής; Τα συμπληρώματα διατροφής καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο όταν οι τροφές δεν μας καλύπτουν ή όταν έχει διαγνωστεί κάποια έλλειψη, αλλά αυτό μπορούν να το κρίνουν μόνο οι ειδικοί στον τομέα της υγείας, γιατροί, διαιτολόγοι ή εργοφυσιολόγοι.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook