Πίσω στην κορυφή της σελίδας
06.11.2012 | 12:15

Περιφέρεια; Ψωμάκια; Love handles; 5 ασκήσεις για να διώξεις τις ατέλειες που σε ταλαιπωρούν...

Περιφέρεια; Ψωμάκια; Love handles; 5 ασκήσεις για να διώξεις τις ατέλειες που σε ταλαιπωρούν...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Περιφέρεια, ψωμάκια, παχάκια, love handles, γλουτοί! Όπως και να ονομάσει κανείς, τα δύσκολα σημεία, βρίσκονται εκεί κάθε φορά που θέλεις να φορέσεις στενό παντελόνι, ζώνη ή φούστα. Χαλάνε ένα ωραίο σύνολο στον καθρέφτη και ρίχνουν τη διάθεσή σου.

Η personal trainer Νάνσυ Βαρθαλίτη ετοίμασε ένα σετ ασκήσεων για να γυμνάσεις τα... αδύνατα σημεία σου και να δεις βελτίωση στα προβληματικά σημεία.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Το μόνο που θα χρειαστείς είναι δυο μικρά βαράκια. Το κόλπο το γνωρίζεις καλά τώρα πια, οπότε αν δεν έχεις βαράκια σπίτι χρησιμοποίησε δύο μικρά μπουκαλάκια με νερό.

- Καλό θα ήταν να ξεκινήσεις και αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής με ένα σετ διατάσεων - ιδιαίτερα στα χέρια και την πλάτη - έτσι ώστε να διασφαλίσεις πως δεν θα σε ταλαιπωρήσεις κάποιο τράβηγμα. Κάνε κλικ εδώ για να βρεις τις αντίστοιχες ασκήσεις.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 12 φορές, πριν περάσεις στην επόμενη. Όταν ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις, επανάλαβε όλο το σετ 3 φορές.

- Οι ασκήσεις αυτές δεν θα σου πάρουν περισσότερα από 20 λεπτά! Φρόντισε να επιστρέφεις στο πρόγραμμα 3-4 φορές την εβδομάδα.

- Μην βιάζεσαι να κάνεις τις επαναλήψεις. Κάθε κίνηση πρέπει να γίνεται αργά, με τους κοιλιακούς ενεργούς και τα χέρια σφιχτά σε όλη την άσκηση.



Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε την personal trainer Νάνσυ Βαρθαλίτη για την παρουσίαση των ασκήσεων
Επιμέλεια/Κείμενα: Λευτέρης Σαββίδης

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook