Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.04.2012 | 23:23

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ και Outdoor Exercise για να κάψεις θερμίδες και να ανεβάσεις τη διάθεσή σου!

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ και Outdoor Exercise για να κάψεις θερμίδες και να ανεβάσεις τη διάθεσή σου!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ο καιρός είναι πια καλοκαιρινός. Η διάθεση έχει αλλάξει. Μήπως να εκμεταλλευθείς τα παραπάνω στοιχεία για τη σιλουέτα σου; Μήπως, αν δεν είσαι fan του γυμναστηρίου, να βγεις εκεί έξω στη φύση και να απολαύσεις τη γυμναστική σου; Λίγο τζόγκινγκ, λίγο ποδήλατο... Ε; Τι λες; Μήπως η Πρωτομαγιά να είναι η πρόβα τζεναράλε σου; 

Outdoor Exercises είναι όλες εκείνες οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στην εξοχή και με τις οποίες θα αδυνατίσεις, ενώ παράλληλα θα διορθώσεις τη διάθεσή σου...


Έξω γυμναστική... έξω καρδιά!

Ερευνητές του πανεπιστημίου του Essex στη Μεγάλη Βρετανία ανακάλυψαν πως μόλις 5 λεπτά “πράσινης” εξάσκησης θα εκτοξεύσουν στα ύψη τη διάθεσή και την αυτοπεποίθησή σου. Αν όλοι οι άνθρωποι έκαναν λίγα λεπτά γυμναστική έξω από το σπίτι θα μπορούσαν πιο εύκολα να λύσουν πολλά προβλήματα διάθεσης ή ακόμη και υγείας! Οι επιστήμονες του βρετανικού πανεπιστήμιου κατέληξαν στο συμπέρασμα πως δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, το jogging, το ποδήλατο είναι μερικές μόνο από τις ασκήσεις που θα κρατήσουν σε φόρμα το σώμα, αλλά και το μυαλό σου.
 
Ας έρθουμε όμως και στο θέμα που "καίει" κάθε γυναίκα! Πόσες θερμίδες καίει το τρέξιμο, η πεζοπορία, το ποδήλατο ή ακόμη και η ιππασία; Μάθε τα πάντα εδώ...


 
Άνετα ρούχα, καλή διάθεση και εξοχή! Μην αρκεστείς στα λουλουδάκια και τις ομορφιές της φύσης. Περπάτησε με σταθερό tempo, κάνε jogging ή πιο έντονο τρέξιμο και δες τα αποτελέσματα άμεσα σε ψυχή και σώμα!

Ποιες είναι όμως οι επιλογές σου;

Jogging: Βρες τον ρυθμό σου και μείνε στο ίδιο αργό αλλά σταθερό tempo για αρκετή ώρα. Μισή ώρα χαλαρό τρέξιμο θα σε απαλλάξει από 540 θερμίδες.

Έντονο τρέξιμο: Εδώ θέλει αντοχή και καλή φυσική κατάσταση! Κατάλληλο για εσένα που έχεις πιο καλή σχέση με τη γυμναστική. Μισή ώρα έντονο τρέξιμο - πάνω από 16 χλμ/ώρα, μπορεί να κάψει εως και 1.200 θερμίδες

Απλό βάδισμα: Είναι εξίσου αποτελεσματικό και σου επιτρέπει να απολαμβάνεις και το υπέροχο τοπίο. Ένας περίπατος με ρυθμό και χωρίς να σταματάς θα επιτρέψει στον οργανισμό σου να κάψει μέχρι και 310 θερμίδες σε μισή ώρα.
 

Το ποδήλατο είναι μόδα... Είναι το πιο ανέξοδο μέσο μεταφοράς και φυσικά ένας από τους πιο απολαυστικούς τρόπους για να γυμναστείς χωρίς καν να το καταλάβεις. Φέτος την πρωτομαγιά λοιπόν μην πάρεις αυτοκίνητο για την εξοχή! Πάρε το ποδήλατό σου. 

Μια ώρα ποδήλατο θα σε βοηθήσει να χάσεις μέχρι 310 θερμίδες

Μήπως είσαι από εκείνα τα κορίτσια που δεν αρκούνται σε απλούς τρόπους εξάσκησης; Σου αρέσει η περιπέτεια και θέλεις στον ελεύθερο χρόνο σου να ανακαλύψεις ομορφιές και τοπία που δεν φανταζόσουν πως θα υπήρχαν τόσο κοντά στην πόλη; Έχεις σκεφτεί να κάνεις hiking;

Η πεζοπορία είναι ένας υπέροχος τρόπος να γεμίσεις και πάλι τις μπαταρίες σου. Άλλωστε το περπάτημα στο βουνό γίνεται πιο συγκλονιστικό και σε κάνει να ξεχνιέσαι και να μην "ψυχαναγκάζεσαι" σκεπτόμενη ότι κάνεις γυμναστική. Σωστός εξοπλισμός, ένα σακίδιο με τα απαραίτητα στην πλάτη, καλή παρέα και ξεκίνα την εξόρμηση στη φύση.

Απλή πεζοπορία, αλλά σε ανώμαλο δρόμο, μπορεί να σε απαλλάξει μέχρι και από 460 θερμίδες

Smart Tip: Η πεζοπορία δεν είναι απλό πράγμα και αν πρόκειται να το κάνεις σωστά, καλό είναι να έχεις και την συμβολή των ειδικών. Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν ορειβατικοί σύλλογοι που θα σου δείξουν τον τρόπο να κάνεις hiking σωστά και χωρίς να κινδυνεύεις. Μάθε περισσότερα για τους ορειβατικούς συλλόγους:

Σύλλογος Αττικής
Ορειβατικός Σύλλος Θεσσαλονίκης
Πεζοπορικός Όμιλος Ηρακλείου Κρήτης

 

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κατέβηκες στην παραλιακή; Τα Rollers έχουν κάνει εδώ και κάποιες μέρες την εμφάνισή τους στους πεζόδρομους των πόλεων και στα πλακόστρωτα δίπλα στη θάλασσα. Τι λες; Θα τα δοκιμάσεις;

Σύμφωνα με το Αμερικάνικο Συμβούλιο Εξάσκησης τα πατίνια είναι από τις πιο αποτελεσματικές - και διασκεδαστικές - καρδιαγγεικές ασκήσεις με σημαντικά αποτελέσματα στην απώλεια βάρους, αλλά και την ενδυνάμωση του μυικού συστήματος και των συνδετικών ιστών γύρω από τα γόνατα, τους αστραγάλους και τους γοφούς. 

Ο Αμερικάνικος Οργανισμός υπολογίζει πως ένα άτομο που ζυγίζει 70 κιλά μπορεί να κάψει έως και 816 θερμίδες με μία ώρα roller.
 

Είναι η αγαπημένη συνήθεια της Αθηνάς Ωνάση... Όχι δεν είναι απαραίτητο να είσαι γόνος ζάμπλουτης οικογένειας για να το δοκιμάσεις. Θα μπορούσε να είναι η πρωτομαγιάτικη εναλλακτική πρόταση στην παρέα. Ειδικά αν αγαπάς τα ζώα και θα γυμναστείς και θα έρθεις κοντά με ένα από τα πιο όμορφα ζώα.

1 ώρα ιππασσίας θα κάψει για σένα 310 θερμίδες

Για να βρεις πληροφορίες κλίκαρε:

Αθήνα: Ελληνικός Ιππικός Όμιλος
Πάτρα: Ιππικός Όμιλος Πατρών
Κυκλάδες: Ιππικός Όμιλος Κυκλάδων
Ναύπακτος: Ιππικός Σύλλογος Ναυπακτίας Δωρίδας
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook