Πίσω στην κορυφή της σελίδας
02.02.2014 | 22:49
Μάντη Περσάκη

ΑΣΚΗΣΕΙΣ με μπάλα για επίπεδη κοιλιά, σφιχτούς γλουτούς και καλλίγραμμα πόδια...

ΑΣΚΗΣΕΙΣ με μπάλα για επίπεδη κοιλιά, σφιχτούς γλουτούς και καλλίγραμμα πόδια...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η μπάλα ειναι η καλύτερη φίλη της Pilates, αλλά και ο πιο έξυπνος τρόπος να σφίξεις το σώμα πιο γρήγορα. Η Μάντη Περσάκη πήρε τη δική της και σου δείχνει ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά, τονωμένους γλουτούς και γυμνασμένα πόδια. Δεν έχεις παρά να αφιερώσεις 20 λεπτά. Τι λες; Ξεκινάμε; 

Smart Tip
: Η Fitness Ball είναι ένα από τα πιο χρήσιμα, εύκολα και οικονομικά όργανα για το σπίτι. Κάνε κλικ εδώ και μάθε πώς θα επιλέξεις την κατάλληλη ανάλογα με το ύψος σου.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Θα χρειαστείς μόλις 20 λεπτά από το χρόνο σου και λίγο χώρο από το σπίτι σου. Μην ξεχάσεις να φουσκώσεις τη μπάλα!!

- Οι ασκήσεις απαιτούν πριν απ' όλα καλή ισορροπία. Και όσο κι αν σου μοιάζει ακατόρθωτο στην αρχή, θα δεις πως σταδιακά η άσκηση πάνω στην μπάλα θα γίνεται όλο και πιο εύκολα. Μην ξεχνάς πως η προσπάθεια του σώματος να ισορροπήσει, το αναγκάζει να χρησιμοποιεί όλο του το μυικό σύστημα με αποτέλεσμα να γυμνάζεται. Ακόμη και αν απλά κάθεσαι πάνω στη μπάλα.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 8 φορές. Πάρε μια ανάσα ενός λεπτού και προσώρησε στην επόμενη. Κάνε όλο το σετ άλλες δύο φορές.

- Φρόντισε να εκτελείς το πρόγραμμα της Pilates το λιγότερο 3 φορές την εβδομάδα


Credits
Φωτογράφηση: Ιωάννης Βασταρδής
Επιμέλεια/Κείμενα: Λευτέρης Σαββίδης

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook