Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.08.2014 | 22:48

Yoga sexyback! Ασκήσεις για να τονώσεις την πλάτη, ενώ γυμνάζεις κοιλιά, χέρια και πόδια

Yoga sexyback! Ασκήσεις για να τονώσεις την πλάτη, ενώ γυμνάζεις κοιλιά, χέρια και πόδια
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Αυτή η χαριτωμένη περιστροφή, το βλέμμα πάνω από τον ώμο και η κίνηση των μαλλιών που ακολουθεί είναι από τα δυνατά όπλα μιας γυναίκας στο παιχνίδι του φλερτ! Σωστά; Έχεις δει δεκάδες celebrities να παίρνουν αυτή την πόζα, αναδεικνύοντας την καλλίγραμμη πλάτη τους σε φωτογραφήσεις, σε red carpet ή (δήθεν) τυχαία! Και ξέρεις κάτι; Μπορεί να μην παίρνουμε όρκο για κάθε επώνυμη, όμως για κάποιες από αυτές ξέρουμε το μυστικό για να είναι αυτή και άλλες... sexyback πόζες τόσο επιτυχημένες. Ω, ναι! Είναι η YOGA.

Γι' αυτό και απευθυνθήκαμε στη yoga instructor του TLIFE, Ιωάννα Κολιακουδάκη και το μυστικό λύθηκε! Ασκήσεις yoga που έχουν στόχο να αναδείξουν την υπέροχη πλάτη σου, ενώ παράλληλα γυμνάζουν κοιλιά, χέρια και πόδια.


Jennifer Aniston, Gisele και Rihanna είναι μόνο μερικές από τις επώνυμες εκεί έξω που έχουν βρει στη yoga την πιο καλοφτιαγμένη, τρία-τέταρτα πόζα τους! Η Jenny ορκίζεται στη yogalosophy, η βραζιλιάνα top model έκανε yoga ακόμη και στην εγκυμοσύνη, ενώ η Rihanna έχει φωτογραφηθεί αρκετές φορές από τους παπαράτσι μέσα στη yoga φορμίτσα της.


“Η Yoga σαν μέθοδος δουλεύει όλο το σώμα. Μπορεί να γυμνάζει ταυτόχρονα χέρια, κοιλία και πόδια. Καθώς χρειαζόμαστε ισορροπία και επίγνωση σε κάθε κίνηση. Στις παρακάτω θέσεις στοχεύουμε περισσότερο στο να ενεργοποιήσουμε την πλάτη και τα χέρια για να φαινόμαστε όμορφες στο βραδινό μας ντύσιμο” εξηγεί η yoga instructor Ιωάννα Κολιακουδάκη που σου δίνει όλες τις λεπτομέρειες και τις ασκήσεις για να τα καταφέρεις.

Να θυμάσαι πως:“Για καλύτερα αποτελέσματα να είστε συγκεντρωμένες σε κάθε περιοχή που δουλεύουμε”.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;

Υπολόγισε να αιφερώσεις 30' λεπτά στις ασκήσεις αυτές που έχουν ροή και η μία είναι κατά κάποιο τρόπο η συνέχεια της άλλης.

- Παρατήρησε την Ιωάννα βήμα, βήμα και φρόντισε να καταλάβεις καλά τις ασκήσεις πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική.

- Καλό είναι τώρα που είναι καλοκαίρι να κάνεις τις ασκήσεις νωρίς το πρωί ή το απογευματάκι και σε κάθε περίπτωση να φροντίζεις να είσαι σε δροσερό μέρος και να ενυδατώνεσαι καλά.


ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δεις τις ασκήσεις!

Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε τη yoga instructor Ιωάννα Κολιακουδάκη για την παρουσίαση των ασκήσεων

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook