Πίσω στην κορυφή της σελίδας
22.09.2010 | 11:00

TLIFE GYM: χάσε 3 πόντους σε 6 μέρες (μέρος 2ο)

TLIFE GYM: χάσε 3 πόντους σε 6 μέρες (μέρος 2ο)
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
To TLIFE σου ετοίμασε ένα πρόγραμμα γυμναστικής 6 ημερών που θα σε βοηθήσει να χάσεις έως και 3 πόντους από την περιφέρεια, θα τονώσεις τα ψωμάκια και θα σφίξεις τους γλουτούς.

Η γυμνάστρια Γωγώ Φυντικάκη και η συνεργάτης της, Σοφία Μπίλλια υπογράφουν ένα πρόγραμμα ασκήσεων που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου... Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρωματάκι, 2 μπουκάλια νερό και μια καρέκλα. Το 'χεις!!!

Και μην ξεχνάς: το θέμα δεν είναι το πόσα γραμμάρια έχασες, αλλά η διαφορά που βλέπεις στο σώμα σου και φυσικά στα ρούχα σου. Άσε στην άκρη τη ζυγαριά λοιπόν... Και πάμε...

Στόχος; Να μπεις στο αγαπημένο σου τζιν... Κάνε κλικ παρακάτω για να δεις τις ασκήσεις των έξι ημερών.

TLIFE FITNESS PROGRAM.ΗΜΕΡΑ 6η


TLIFE FITNESS PROGRAM.ΗΜΕΡΑ 5η

TLIFE FITNESS PROGRAM.ΗΜΕΡΑ 4η


TLIFE FITNESS PROGRAM ΗΜΕΡΑ 3η


TLIFE FTINESS PROGRAM ΗΜΕΡΑ 2η


TLIFE FITNESS PROGRAM ΗΜΕΡΑ 1η



ΠΟΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΛΙΠΟΥΣ;

Έχεις μάθει πια πως η "ενέργεια" του οργανισμού διακρίνεται σε υδατάνθρακες, λίπος και πρωτεϊνη. Όταν το σώμα σου έχει ανάγκη από ενέργεια γρήγορα, τότε επιλέγει τους υδατάνθρακες. Το λίπος καίγεται όταν κάνεις πιο αργές σε διάρκεια και πιο χαμηλές σε ρυθμό δραστηριότητες. Ποτέ βέβαια δεν σταματάς να εξαντλείς την μία ή την άλλη ενέργεια. Εκείνο που αλλάζει είναι το ποσσοστό που χρησιμοποιείται από κάθε τύπο.
 
Με πιο επιστημονικούς όρους εναλάσσεις την μεταβολική σου δραστηριότητα μεταξύ αερόβιας (όπου καις περισσότερο λίπος) και αναερόβιας (όπου καις υδατάνθρακες). Επίσης όταν καις περισσότερη ενέργεια από εκείνη που λαμβάνεις μέσω της τροφής, τότε ο οργανισμός σου στρέφεται προς το αποθηκευμένο λίπος.Και εδώ είναι ακριβώς που πρέπει να εστιάσεις, παράλληλα με την γυμναστική σου. Δηλαδή στην διατροφή σου που πρέπει να είναι ισορροπημένη, χαμηλή σε λιπαρά και πλούσια σε πρωτεϊνες.
 
Επιπλέον η άσκηση με βάρη είναι από τις πιο κατάλληλες για να εκτοξεύσεις την καύση λίπους. Αν λοιπόν κάνεις τις ασκήσεις με βάρη καθημερινή πρακτική, τότε οι γυμνασμένοι μύες σου θα απαιτούν περισσότερη ενέργεια, άρα θα καίνε συσσωρευμένο λίπος.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook