Πίσω στην κορυφή της σελίδας
15.09.2015 | 21:00
Δέσποινα Θεοδωροπούλου

Miley Cyrus: Τι διατροφή και τι γυμναστική κάνει;

Miley Cyrus: Τι διατροφή και τι γυμναστική κάνει;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μπορεί να έχεις στο μυαλό σου μια Μάιλι Σάιρους χωρίς όρια, οι διατροφικές της συνήθειες όμως και η γυμναστική της αποδεικνύουν ότι και όρια έχει και πειθαρχία. Εκτός από μερικές φορές... που "κατρακυλάει" στην πίτσα!

Πριν λίγα χρόνια εμφανίστηκε ξαφνικά στις οθόνες μας με κοντό ξυρισμένο μαλλί και σχεδόν γυμνή να τραγουδάει το "Wrecking Ball". Εκεί είναι που πάθαμε ένα σοκ με την μετάλλαξή της και φυσικά δεν περίμεναμε ότι θα μας απασχολούσε σχεδόν καθημερινά με τις προκλητικές της φωτογραφίες στο Instagram και με τις εκκεντρικές ημίγυμνες εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί. Είναι αλήθεια πως η Miley απέκτησε μεγάλη αυτοπεποίθηση με το σώμα της και μάλλον σε αυτό βοήθησε η σκληρή γυμναστική και η υγιεινή διατροφή. Ποια είναι λοιπόν τα fitness μυστικά της της ακομπλεξάριστης Miley; Στα έχουμε όλα εδώ και όχι δεν είναι NSFW (not suitable for work) όπως όλα τα σέξι post της αγαπημένης μας τραγουδίστριας!


Η γυμναστική της έχει πολύ χορό...
Σίγουρα στην τεράστια αυτή θετική αλλαγή συνέβαλε το γεγονός ότι είναι τραγουδίστρια και χορεύει πολύ. Ο χορός άλλωστε είναι μέσα στις αγαπημένες τις ασκήσεις. Η Miley λοιπόν εκμεταλλεύεται τις ατέλειωτες ώρες των προβών και των συναυλιών για να χορεύει και να καίει όσες περισσότερες θερμίδες μπορεί.

...και πολύ Yoga!

Ωστόσο προπονείται 6 μέρες την εβδομάδα από 1 ώρα, και με προσωπικό γυμναστή είτε σε γυμναστήριο, είτε στο στούντιο που έχει διαμορφώσει στο σπίτι της. Κάνει pilates και yoga -είναι εξαιρετική στη yoga, έχει τρομερή ευλυγισία- και οι ασκήσεις επικεντρώνονται στα πόδια και τους κοιλιακούς. Κάπως έτσι εξηγούνται τα αδύνατα πόδια αλλά και οι σέξι γραμμωμένοι κοιλιακοί που έχει αποκτήσει! Μάλιστα είναι τόσο μανιακή με τη yoga που κάνει και στην παραλία.


Τι άλλο κάνει για να είναι σε φόρμα
Δεν περιορίζεται όμως μόνο σε αυτά. Η νεαρή σταρ έχει βρει κι άλλους (απλούς) τρόπους για να είναι πάντα σε φόρμα. Παίρνει τη λατρεία της (το σκυλάκι της) και το βγάζει βόλτα, για να περπατάει όσο μπορεί περισσότερο. Επίσης ανάλογα με τα κέφια, κάνει και λίγο ποδηλατάκι. Σημασία έχει να είναι σε κίνηση... η υπερκινητική Miley.


Η διατροφή που ακολουθεί
Το κορίτσι αυτό με την καταπληκτική φωνή (ας το παραδεχτούμε) έχει αλλάξει τη διατροφή της πάρα πολύ. Η δίαιτά της αποκλείει τροφές με λακτόζη και γλουτένη: όπως γάλα, γιαούρτι και παγωτό, που περιέχουν λακτόζη αλλά και τροφές που παρασκευάζονται από σιτάρι, αλεύρι, κριθάρι, βύνη και σιμιγδάλι. Θα με ρωτήσεις τώρα αν τα έχει αποκλείσει τελείως όλα αυτά... Όχι, επειδή έχει και αυτή τις λιγουρίτσες της, προτιμά προϊόντα χωρίς γλουτένη, όπως σάλτσες, σούπες, κράκερ, ζυμαρικά, γλυκά και μπύρα gluten-free.

Φυσικά, επειδή η στέρηση ποτέ δεν έκανε καλό, θα ξέρεις, θα έχεις δει αν την ακολουθείς στο instagram ότι λατρεύει την πίτσα. Κι όταν δεν την τρώει... κοιμάται πάνω της. Κοινώς στο δωμάτιό της τα σεντόνια, τα μαξιλάρια κλπ, έχουν pizza print!



Τι τρώει συνήθως...

4 είναι οι βασικές ομάδες τροφίμων που περιλαμβάνει η διατροφής της.
1. Άπαχη πρωτεΐνη: κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, ασπράδια αυγών
2. Φυτικές ίνες: ποικιλία από φρούτα, λαχανικά (τα αγαπημένα της είναι τα δαμάσκηνα και τα φασόλια)
3. Καλά λιπαρά: Ελαιόλαδο, ψάρι και αμύγδαλα
4. Ποτά χωρίς ζάχαρη: νερό, τσάι, καφές, σόδα χωρίς ζάχαρη

Δες και ένα ημερήσιο πρόγραμμά της (ενδεικτικά) πώς πηγαίνει:
- Πρωινό: Ομελέτα με ασπράδια αυγού και λαχανικά και ένα γκρέιπφρουτ
- Ενδιάμεσα: Φράουλες και ροδάκινα με μία χούφτα αμύγδαλα
- Μεσημεριανό: Τορτίγια από καλαμπόκι με γαλοπούλα, μαρούλι, ντομάτα και light μαγιονέζα
- Απογευματινό: Κομματάκια αχλάδι με φυστικοβούτυρο
- Βραδινό: Ψητά λαχανικά όπως μπρόκολο, σπαράγγια με ψάρι, όπως σολομό ή μπακαλιάρο
- Προ-ύπνου: Αγγούρι ή καρότο



Το smoothie που λατρεύει
Και φυσικά όπως όλες οι σταρ του Χόλυγουντ, λατρεύει τα smoothies και τους χυμούς. Ναι σου έχουμε και τη συνταγή του αγαπημένου της smoothie! (Μα γιατί μας πέρασες; Τα έχουμε όλα εδώ!)
 
Λοιπόν για να το φτιάξεις θα χρειαστείς:
  • 1/2 φλιτζάνι νερό καρύδας
  • 1/6 φλιτζάνι φράουλες
  • 1/4 μεγάλες λεμόνι και μια κουταλιά της σούπας σπανάκι
  • δύο παγάκια

 

Ουφ και κάπου εδώ μετά από τόσες πληροφορίες, κλείνω και σου λέω πως η Miley έχει δηλώσει πως όλοι μας πρέπει έστω και μία εβδομάδα να δοκιμάσουμε μια διατροφή χωρίς γλουτένη γιατί έχει θεαματικά αποτελέσματα στην επιδερμίδα, το σώμα και το πνεύμα. Εγώ δεν ξέρω αν θα την ακούσω, εσένα πάντως αν σε ψήνει δεν έχεις να χάσεις και τίποτα.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook