Πίσω στην κορυφή της σελίδας
14.01.2012 | 01:30

Lady Gaga! Μάθε πως απόκτησε αυτό το σώμα. Τι διατροφή ακολουθεί; Τι ασκήσεις κάνει;

Lady Gaga! Μάθε πως απόκτησε αυτό το σώμα. Τι διατροφή ακολουθεί; Τι ασκήσεις κάνει;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Είναι το πιο αναγνωρίσιμο pop είδωλο των  '10s... Η Lady Gaga μπορεί να έχει εμφανιστεί στη σκηνή με οτιδήποτε μπορεί να βάλει ο νους σου, από κομμάτια κρέας μέχρι διάφορα ζαρζαβατικά... Ό, τι όμως κι αν έχει φορέσει, όσο εκκεντρικό κι αν ήταν αυτό δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το καλοφτιαγμένο σώμα της. Το μυστικό της βρίσκεται σε έναν αριθμό! Τον αριθμό 5.

Μάθε όλα τα fitness μυστικά της...

H φήμες για... ξέφρενη ζωή!
Όπως σε κάθε νέο star, έτσι και για την Gaga, οι φήμες δεν άργησαν να πάρουν φωτιά. Η εκκεντρική της εμφάνιση, τα ευφάνταστα και -για πολλούς- ακραία video clip έδωσαν την ευκαιρία για gossip ιστορίες που εξηγούσαν την αδύνατη σιλουέτα της. Για την ακρίβεια τα κείμενα ήθελαν τον πρώην σύντροφό της να ετοιμάζεται να εκδώσει βιβλίο με την Drunk Diet, που ακολουθούσε η pop diva όσο ακόμη οι δυο τους ήταν μαζί. Φυσικά δεν επρόκειτο για δίαιτα, αλλά για έναν τρόπο ζωής με πολύ ξενύχτι και αλκοόλ που υποτίθεται πως είχε "ευεργετικά" αποτελέσματα στο βάρος της τραγουδίστριας. Φυσικά η Lady Gaga μίλησε για το θέμα, διέψευσε κάθε τέτοια φήμη και έδωσε στους θαυμαστές της όλες τις λεπτομέρεις της διατροφής και της γυμναστικής της.

Το τυχερό νούμερο 5
Αν και όπως αναφέρει και μόνο οι χορογραφίες και οι πρόβες για τα απαιτητικά show της αρκούν για ένα υπέροχο σώμα, η Lady Gaga απευθύνθηκε στον personal trainer των σταρ για τη διατροφή και τη γυμναστική της. Ο Harley Pasternak, άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το καλλίγραμμο σώμα της Eva Mendes, της Alicia Keys, της Katy Perry  και πολλών άλλων προσάρμοσε τη διάσημη 5 factor diet στις ανάγκες της τραγουδίστριας!  

"Δεν είμαι άτομο που θα ακολουθούσε μια πολύ αυστηρή δίαιτα που αρμόζει σε μια pop star" αναφέρει η ίδια σε συνέντευξή  της. Η δίαιτά της περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες, όπως κριθάρι και χούμους, αλλά και καθαρή πρωτεΐνη με λευκό κρέας και ψάρι. Της αρέσει πολύ το νερό καρύδας -ποτό που προσφέρει υψηλή ενυδάτωση- αλλά και προϊόντα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. “Δεν τρώω ψωμί, μόνο λαχανικά, σαλάτες και ψάρι. Με αυτόν τον τρόπο αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Τις Κυριακές παρ' όλα αυτά τρώω κάποιες φορές μακαρόνια"


Το μενού μια τυπικής ημέρας
της 5 factor diet
ΠΡΩΙΝΟ

-Επέλεγε δημητριακά χωρίς ζάχαρη, σε συνδυασμό με φρέσκα φρούτα, όπως φράουλες ή μούρα.
-Σε κάθε περίπτωση μπορείς να αντικαταστήσεις το παραπάνω γεύμα με cottage cheese ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
-Αν επιθυμείς κάτι ζεστό, μπορείς να φτιάξεις μια ομελέτα μόνο με το ασπράδι των αυγών. Πρόσθεσε πιπεριές ή ότι λαχανικό σου αρέσει!

ΓΕΥΜΑ
-Σούπες και σαλάτες, ψωμί ή τορτίγια ολικής αλέσεως για ανοικτά σάντουιτς και μαύρο ή άγριο ρύζι με σαλάτα.

ΔΕΙΠΝΟ
-Άπαχο κοτόπουλο, μπριζόλα και ψάρι για πρωτεΐνη
-Λαχανικά όπως ρύζι, γλυκοπατάτα, μπρόκολο, σπανάκι ή κουνουπίδι για πρόσληψη φυτικών ινών.


To πρόγραμμα γυμναστικής της

"Yπάρχει μεγάλη διαφορά από την σκληρή προπόνηση και την έξυπνη προπόνηση" εξηγεί ο personal της Lady Gaga. Η εξάσκησή της περιλαμβάνει πρόγραμμα 5 φορές την εβδομάδα, από μια φορά για κάθε μέρος του σώματος, αλλά κάθε φορά με επίκεντρο στην κοιλιά.

Ειδικά η Lady Gaga προσέχει πολύ και γυμνάζεται πιο έντονα στην περιοχή της κοιλιάς. "Οι ασκήσεις που επαναλαμβάνει η Lady Gaga, όπως οι διπλοί κοιλιακοί, είναι που της έχουν χαρίσει την επίπεδη σέξι κοιλιά" εξηγεί ο Harley Pasternak. Σύμφωνα με τον personal trainer των star το μυστικό είναι να μην επαναλαμβάνεσαι στη γυμναστική, αλλά να κάνεις συνεχώς νέες ασκήσεις.

Ο εμπνευστής της 5 factor diet και personal trainer των μεγαλύτερων ονομάτων του Hollywood "βγάζει" κάθε φορά και άλλο πρόγραμμα εκγύμνασης για τις διάσημες πελάτισσές του. Κάνε κλικ εδώ για να δεις τις ασκήσεις για την Lady Gaga.

Εσύ δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις τις ασκήσεις μία προς μία. Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα ζευγάρι βαράκια και μια καρέκλα. Το πρόγραμμα που έχει ετοιμάσει ο personal των star του Hollywood περιλαμβάνει 20 επαναλήψεις για κάθε άσκηση. Κάνε πρώτα τις τρεις πρώτες ασκήσεις κάθε επώνυμης και στη συνέχεια εξακολούθησε με τις υπόλοιπες ασκήσεις.

Μάθε όλα τα fitness μυστικά των stars κάνοντας κλικ επάνω στη φωτογραφία τους

Naomi Cambell                                Top 10 Star Secrets 2011          Ιωάννα Πηλιχού


Κρυσταλλία                                                  Σιντορέλα                                     Elle McPherson

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook