Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.11.2015 | 09:00
Δημήτρης Γρηγοράκης

ΔΙΑΙΤΑ: Ένα οικονομικό μενού με εύκολα φαγητά από τον Δημήτρη Γρηγοράκη!

ΔΙΑΙΤΑ: Ένα οικονομικό μενού με εύκολα φαγητά από τον Δημήτρη Γρηγοράκη!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ο λόγος που πολλές από εμάς δεν αρχίζουμε δίαιτα είναι ότι σκεφτόμαστε το κόστος. Πόλλα light τρόφιμα, ιδιαίτερα φρούτα, συγκεκριμένα υλικά για να φτιάξεις το φαγητό σου και το πορτοφόλι απλά δεν τα αντέχει όλα αυτά!

Υπάρχει τρόπος όμως να αδυνατίσουμε χωρίς να πονέσει η τσέπη μας. Ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Δημήτρης Γρηγοράκης μας συμβουλεύει να μαγειρεύουμε το δικό μας σπιτικό φαγητό με τρόφιμα οικονομικά που υπάρχουν πάντα στο ντουλάπι και το ψυγείο μας. Ετοίμασε μάλιστα και ένα μενού για να έχεις μια ενδεικτική εικόνα με το τι φαγητά μπορείς να φτιάξεις εύκολα και να χάσεις μέχρι και 4 κιλά σε ένα μήνα.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ




ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

* Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.


ΣΚΕΨΟΥ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ!
  • Μπορείς μέρα παρά μέρα να καταναλώνεις το ίδιο φαγητό. Δεν χρειάζεται ούτε να μαγειρεύεις συνέχεια ούτε και να πετάς φαγητό.
  • Αγόρασε φρούτα και λαχανικά εποχής: είναι συνήθως πιο οικονομικά και θρεπτικότερα. Προτίμησε τη λαϊκή αγορά από το μανάβικο.
  • Κάνε μια λίστα για το super market. Έτσι, δεν θα αγοράσεις τίποτα περιττό και μπορείς να κάνεις τον προϋπολογισμό σου.
  • Κατανάλωσε όσπρια. Είναι οικονομικά και θρεπτικότατα.
  • Μην πετάς τίποτα. Ακόμη και τα φρούτα που έχουν ωριμάσει πολύ, μπορείς να τα κάνεις χυμό στο μπλέντερ.
  • Μπορείς να αγοράσεις κοτόπουλο αντί για κόκκινο κρέας. Είναι πιο οικονομικό και περιέχει λιγότερα κορεσμένα λιπαρά. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να καταναλώσεις 2 φορές την εβδομάδα κοτόπουλο και μια φορά στις δεκαπέντε μέρες κόκκινο κρέας.
  • Δεν χρειάζεται να αγοράσεις σολομό, είναι σίγουρα πολύ θρεπτικός, αλλά το ίδιο και οι σαρδέλες που έχουν το 1/3 της τιμής του. Φυσικά, μια ακόμη πιο οικονομική λύση είναι ο τόνος.

Επιμέλεια: Θεοδωροπούλου Δέσποινα

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook