Πίσω στην κορυφή της σελίδας
09.05.2016 | 09:00
Κλειώ Δημητριάδου

ΔΙΑΙΤΑ: Χάσε τα κιλά που άφησε το Πάσχα πίσω του και προετοιμάσου για το καλοκαίρι

ΔΙΑΙΤΑ: Χάσε τα κιλά που άφησε το Πάσχα πίσω του και προετοιμάσου για το καλοκαίρι
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Οι δικαιολογίες τελείωσαν και ευτυχώς δεν υπάρχει κάποια άλλη γιορτή που θα μας βγάλει εκτός προγράμματος. Μπήκαμε στην τελική ευθεία. Πρέπει από τώρα να θέσουμε μαζί σαν στόχο ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχουμε αδυνατίσει, θα γραμμώσουμε το σώμα μας και θα κάψουμε κάθε ίχνος λίπους. Δυστυχώς για εσένα αλλά και εμένα, για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται δουλειά και υπομονή. Επειδή όμως είμαι εδώ για προσφέρω μια λύση σε κάθε πρόβλημα, βρήκα μια δίαιτα που θα μας απαλλάξει από τα κιλά του Πάσχα και θα βάλει το σώμα μας στη τελική ευθεία για το μπικίνι. Τέρμα πια οι ατασθαλίες και οι υπερκαταναλώσεις, κάνουμε focus στη σιλουέτα μας και αποβάλουμε όλα αυτά που χωρίς σκέψη φάγαμε στις γιορτές.

Το ενδιαφέρον μου για απώλεια βάρους και φυσικά για την καλύτερη σωματική υγεία, με έκανε να απευθυνθώ στην Κλινική Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου. Η συνεργάτιδα του TLIFE μας προτείνει μια δίαιτα για να απαλλαχτούμε από τα κιλά των εορτών και να αποβάλουμε το extra λίπος. Το μόνο που χρειάζομαι από εσένα είναι να είσαι συνεπής, να έχεις επιμονή και να είσαι συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνεις. Το αποτέλεσμα είμαι σίγουρη ότι θα σε ικανοποιήσει και θα σε κάνει να φορέσεις με αυτοπεποίθηση το μαγιό ή το mini σορτσάκι σου.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

 ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ



Extra tips
που θα σου φανούν χρήσιμα:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά.
  • Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης.
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.
Εγώ πάντως που μοιράζομαι τον ίδιο προβληματισμό, μαζί με τη δίαιτα θα ακολουθήσω τις ασκήσεις της Μάντη Περσάκη για καλλίγραμμο κορμί πριν βγούμε στη παραλία!

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

* Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου


Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook