Πίσω στην κορυφή της σελίδας
17.07.2017 | 09:00
Κλειώ Δημητριάδου

Δίαιτα με smoothies: Χάσε 6 κιλά σε ένα μήνα

Δίαιτα με smoothies: Χάσε 6 κιλά σε ένα μήνα
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Βλέπεις τον τίτλο. Και από περιέργεια είπες να πατήσεις “κλικ”. Πρώτον, γιατί τα smoothies είναι το trend των τελευταίων χρόνων και δεύτερον γιατί πρέπει οπωσδήποτε να χάσεις έξι κιλά. Καταλαβαίνω και πρέπει να σε συγχαρώ για την απόφαση που πήρες. Κι εγώ στην ίδια φάση είμαι.

Σε έναν μήνα από τώρα (τον 15αύγουστο δηλαδή) ελπίζω να βρισκόμαστε διακοπές ή έστω σε κάποια παραλία. Οπότε, ναι! Ίσως είναι η κατάλληλη περίοδος να ξεκινήσουμε δίαιτα και μέχρι τότε να έχουμε τις ιδανικές αναλογίες για το μαγιό. Και ποια είναι η ιδανική δίαιτα; Αυτή που μας προτείνει η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Κλείω Δημητριάδου.

Και αναρωτιέσαι τώρα γιατί είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Καταρχήν, μην νομίζεις ότι θα τρεφόμαστε μόνο με smoothies. Είπαμε, δεν προετοιμαζόμαστε και για το catwalk της Victoria's Secert. Σίγουρα όμως αυτά τα απολαυστικά ροφήματα παίζουν σημαντικό ρόλο στo ημερήσιο διατροφικό μας μενού. Δεύτερον, τα smoothies μας ενυδατώνουν. Και η ενυδάτωση είναι πού σημαντική τώρα που ο ήλιος καίει. Τρίτον, προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού και μας κρατούν μακριά από ατασθαλίες και τσιμπολογήματα. Και τέταρτον, θα έχουμε μια γρήγορη απώλεια βάρους.

P.S.: Προς τα κάτω θα βρεις το διατροφικό μενού, καθώς και μια συνταγή με smoothie bowl που θα σε ξετρελάνει!

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!


Extra Info!
Tα smoothie bowls είναι smoothie στο μπολ σε πιο στέρεα μορφή, ώστε να είναι περισσότερο χορταστικά

Η συνταγή:

  • 1 γιαούρτι
  • 1 φρούτο κατεψυγμένο
  • 1κ. σούπας βρώμη
  • 1κ. γλυκού ταχίνι

 

Γενικές οδηγίες:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 ακτινίδιο, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 1/3 μάνγκο, 1 λεπτή φέτα καρπούζι ή πεπόνι, 10 κεράσια, 2 βερίκοκα, 1 ροδάκινο.
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά και το γάλα στα smoothies μπορεί να είναι αμυγδάλου ή φουντουκιού.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

 

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

 

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

 

Κράτα το

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10