Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.07.2010 | 00:00
Γεωργία Καπώλη

Παντρεύομαι και πρέπει να χάσω επειγόντως μερικά κιλά. Τι να κάνω;

Παντρεύομαι και πρέπει να χάσω επειγόντως μερικά κιλά. Τι να κάνω;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Παντρεύεσαι. Θα γίνεις νύφη. Και φυσικά θέλεις να είσαι θεά. Θέλεις να χάσεις κάποια κιλά, θέλεις λαμπερά μαλλιά, φωτεινή επιδερμίδα και γενικώς θέλεις να είσαι εκθαμβωτική. Το νυφικό το βρήκες, τα παπούτσια τα βρήκες, τώρα μόλις βρήκες και τη δίαιτα που θα σε αδυνατίσει σωστά αλλά και θα σε ομορφύνει. Ω ναι!

Η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόφος Γεωργία Καπώλη σου δίνει το απαραίτητο διαιτολόγιο για να είσαι στο γάμο πιο όμορφη και πιο αδύνατη από ποτέ. Ακολούθησε το πρόγραμμα διατροφής 4 εβδομάδων και θα χάσεις έως και 4 κιλά. Κι αν σου φαίνονται λίγα, μάθε πως με το συγκεκριμένο μενού, το 50-70% της απώλειας θα είναι λίπος! Αυτό σημαίνει πως θα χάσεις πόντους και η διαφορά θα είναι αισθητή στην σιλουέτα σου άμεσα. "Όπως σε κάθε περίπτωση έτσι και στη διατροφή που ακολουθεί κάθε νύφη θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστικοί, ακολουθώντας τις βασικές αρχές της ισορροπημένης διατροφής, αποφεύγοντας τις εξαντλητικές δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα." αναφέρει η Γεωργία Καπώλη.

Κάνε κλικ εδώ για να κατεβάσεις στον υπολογιστή σου τις 4 εβδομάδες διατροφής για να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας πιο εκθαμβωτική και λαμπερή από ποτέ!
 

Οι στόχοι κάθε εβδομάδας έχουν ως εξής:

1η εβδομάδα: η προσαρμογή στην ισορροπημένη διατροφή με άμεση προτεραιότητα την τήρηση της συχνότητας των γευμάτων.

2η εβδομάδα: η ενίσχυση του μεταβολισμού και της καύσης λίπους (έμφαση σε αυξημένη πρόσληψη βιταμινών του συμπλέγματος Β, ω-λιπαρά, κατεχίνες, ασβέστιο, φυτικές ίνες)

3η εβδομάδα: η τόνωση και ευεξία συνεχίζεται!!!

4η εβδομάδα: έμφαση στην ενυδάτωση!!!
 

Όχι μόνο αδύνατη αλλά και λαμπερή!

Ακολούθησε το παραπάνω πρόγραμμα και θα δεις αποτελέσματα και στην επιδερμίδα, αλλά και στα μαλλιά σου. Οι διατροφικοί συνδυασμοί που προτείνει η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος θα σου παρέχουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά για να αποκτήσεις πιο υγιή και όμορφη επιδερμίδα, αλλά και λαμπερά μαλλιά.


«Θρεπτικοί» σύμμαχοι της ομορφιάς μας είναι τα ακόλουθα θρεπτικά συστατικά:

 

Βιταμίνη Α: Τη μέρα του γάμου όλες οι νύφες επιθυμούν να έχουν λαμπερά μαλλιά και φωτεινή επιδερμίδα. Η βιταμίνη Α συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας του επιθηλίου της τρίχας, προστατεύει τα μαλλιά από την ξηρότητα και τα δυναμώνει. Η προβιταμίνη Α (β-καροτένιο) με τη σειρά της ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος και προφυλλάσει από ξηροδερμία και ερεθισμούς.

Πηγές: συκώτι, σολομός, ξιφίας, καρότα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κολοκυθάκια βερίκοκα.

Βιταμίνη Ε: Είναι γνωστή για την αντιοξειδωτική της δράση. Η βιταμίνη Ε εμποδίζει το σχηματισμό ελεύθερων ριζών, καθυστερώντας έτσι τη "γήρανση" των μαλλιών και του δέρματος, ενώ ταυτόχρονα καταπολεμά την ξηρότητα και τη δημιουργία ραγάδων της επιδερμίδας.

Πηγές: σολομός, όσπρια, ελαιόλαδο, σησαμέλαιο, αμύγδαλα.

 

Βιταμίνη C: αποτελεί έναν επιπλέον αντιοξειδωτικό σύμμαχο στην ομορφιά της νύφης, αφού συμβάλλει στη σύνθεση του κολλαγόνου, το οποίο αποτελεί τη βάση του ιστού του θύλακα της τρίχας και διατηρεί τη σφριγηλότητα της επιδερμίδας.

Πηγές: πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι.

Χαλκός και ψευδάργυρος: χαρίζουν τόσο λαμπερά μαλλιά όσο και φωτεινή επιδερμίδα στη νύφη, εφόσον διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος.

Πηγές: γαρίδες, μύδια, χταπόδι, κοτόπουλο, κάσιους, το ρύζι και τα καρύδια.

Σίδηρος: προλαμβάνει την τριχόπτωση που εμφανίζουν πολλές νύφες εξαιτίας άγχους και ανεπαρκούς διατροφής. Επιπλέον, βοηθάει στην οξυγόνωση της επιδερμίδας με αποτέλεσμα να της χαρίζει φωτεινότητα και λάμψη.

Πηγές: συκώτι, κόκκινο κρέας, σπανάκι, αποξηραμένα δαμάσκηνα, φακές.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Τι πιο σημαντικό από τα να έχει μία νύφη καθαρό δέρμα. Αυτό ακριβώς ενισχύεται από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες εξισορροπούν το σμήγμα και τονώνουν το νευρικό σύστημα χαρίζοντας ευχάριστη διάθεση την πιο σημαντική μέρα του γάμου.

Πηγές: δημητριακά, ρύζι, ζυμαρικά, ξηροί καρποί, πουλερικά, ψάρια, αβγά, λαχανικά, γιαούρτι.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook